Gå til innhold

Jeg synes så synd på meg selv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Savannah skrev (6 minutter siden):

Hva tar jeg feil?  At jeg hadde kjøpt en ny støvsuger og glemt hele greia.  Legge godvilje til hva?  Jeg forstår ikke sammenhengen hher.

Hvorfor må tidligere tråder følge meg videre i ny tråd? Jeg skriver anonym og vil være det. Hvorfor må dere trekke inn gamle tråder? Det er sykt irriterende. 

Anonymkode: 1060b...2e0

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor må tidligere tråder følge meg videre i ny tråd? Jeg skriver anonym og vil være det. Hvorfor må dere trekke inn gamle tråder? Det er sykt irriterende. 

Jeg har vært vant til det i årevis at noen trekker inn et eller annet i mine tråder som jeg skal ha sagt.  Jeg ble beskyldt for å være troll og lyve.  Bl.a. ble det lenge påstått at jeg ikke var i New York.  Det ble også påstått at jeg hadde løyet om trafikkulykken hos min bror.  Hvis hun som påsto det leser dette så håper jeg at hun skammer seg skikkelig, men jeg tror ikke det.  Jeg tror hun syntes det var greit å ofre meg for populærileten.

Jeg forstår fremdeles ikke hva jeg skrev som var ikke riktig.

AnonymBruker
Savannah skrev (35 minutter siden):

Jeg har vært vant til det i årevis at noen trekker inn et eller annet i mine tråder som jeg skal ha sagt.  Jeg ble beskyldt for å være troll og lyve.  Bl.a. ble det lenge påstått at jeg ikke var i New York.  Det ble også påstått at jeg hadde løyet om trafikkulykken hos min bror.  Hvis hun som påsto det leser dette så håper jeg at hun skammer seg skikkelig, men jeg tror ikke det.  Jeg tror hun syntes det var greit å ofre meg for populærileten.

Jeg forstår fremdeles ikke hva jeg skrev som var ikke riktig.

Ja og det synes jeg ingenting om. Man må da få lov til og si hvordan man har det eller spør om hjelp til noe man lurer på uten at gamle tråder skal gå etter deg. Synes ingenting på at du ble kalt et troll. 

Du er verdensmester i ansvarsfraskrivelse og i å synes synd på deg selv. Det er for så vidt greit å synes synd på seg selv, det gjør jeg også innimellom - men jeg er også klar over når ting er min egen feil. Jeg synes sjelden så synd på meg selv som når jeg er fyllesyk, der er skikkelig ubehagelig - men det er da utelukkende min egen skyld.

AnonymBruker
Lady HM skrev (3 minutter siden):

Du er verdensmester i ansvarsfraskrivelse og i å synes synd på deg selv. Det er for så vidt greit å synes synd på seg selv, det gjør jeg også innimellom - men jeg er også klar over når ting er min egen feil. Jeg synes sjelden så synd på meg selv som når jeg er fyllesyk, der er skikkelig ubehagelig - men det er da utelukkende min egen skyld.

Er jeg da ikke..det er faktisk synd på meg i dag faktisk! Og at jeg var fyllesyk i helgen var heller ikke helt min feil. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er jeg da ikke..det er faktisk synd på meg i dag faktisk! Og at jeg var fyllesyk i helgen var heller ikke helt min feil. 

Takk for at du akkurat bekreftet det jeg sa. Men på den annen side, jeg tror du driver på slik med vilje, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg går i fella og svarer deg.

Annonse

AnonymBruker
Lady HM skrev (Akkurat nå):

Takk for at du akkurat bekreftet det jeg sa. Men på den annen side, jeg tror du driver på slik med vilje, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg går i fella og svarer deg.

??????

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette er ett troll. Jeg blir mer oppgitt over at folk tar det seriøst.

Anonymkode: 24931...688

Er jeg et troll fordi jeg velger og dele med deg hvorfor og hva det er med meg? JA VEL. Men jeg har ikke lyst til og fortelle deg det! Fader heller. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...