Gå til innhold

Ukas trening, uke 12.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Mandag : Kveldstur 6 km pluss trappene på 9 etg. 

Onsdag : Masse snømåking.

Torsdag : Snømåking. ( Endelig ferdig trodde jeg) 

Fredag : En liten skitur på 7,5 km. 

Lørdag : Det snødde tett hele dagen som ødela alt jeg hadde måket,  men ble en kort skitur som ble tung fordi løypene var snødd igjen. Ca 6 km. 

Søndag: Nydelig vær og det ble en skitur på 1,5 mil pluss snømåking IGJEN. Jeg måtte måke på nytt og det må jeg fortsette med i morgen også. 

Styrketreninga er all snømåkinga jeg driver med for tiden og det jammen bra styrketrening også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får se om jeg husker helt tilbake til mandag. 

Mandag: Min første (lille) topptur etter jeg ble skadet. :) 3 km ganske bratt. 15 min sirkel styrketrening og gikk en tur på butikken. 

Tirsdag: Gikk samme toppturen, men snudde 10 min før toppen pga foten. 15 min sirkel styrketrening. Mulig jeg gikk på butikken.

Onsdag: Gåtur 1,5 km og skitur 5 km. :)

Torsdag: Samme som onsdag 

Fredag: Husker ikke helt. Gikk en tur tror jeg, samt mye hverdagsaktivitet 

Lørdag: Gåtur på butikken. Så skulle jeg på skitur, men snudde etter 1 km for foten var veldig vond. Haltet meg hjemover og tok sykkelen 6-7 km 

søndag: Toppturen igjen, og kom meg opp lett som en plett. Senere på dagen syklet jeg ei mil. Skal straks gjøre 15 min styrketrening. 

I tillegg har jeg danset mye gjennom hele uka. Blitt svett mange ganger. :)

Nå har jeg 14 dager på rad med full pott på aktivitetsmålet på klokka. Mange dager 150-180 % og to dager over 200%. Det er så deilig når energi og motivasjon er på topp. 😊

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med denne uka. Ikke alltid jeg får med meg begge karatetreningene i løpet av en uke + en grei tur i tillegg.

Tirsdag: Karatetrening

Torsdag: Karatetrening

Fredag: 3 km tur (bakker osv...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig travel uke og ikke tid og overskudd til trening. Ble en gåtur på 1,5 time i går, og drøye tre mil på ski i dag. Fantastisk i marka ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en svært travel uke med tre til fire avtaler hver dag så jeg er fornøyd med det jeg har fått til. Eneste er at jeg ikke får gang på styrketreningen.

Tirsdag: 45min gåtur

Lørdag: 1t 20min gåtur

Søndag: 40 min gåtur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten

Mandag: 30 min styrke, 10 km joggetur 

Tirsdag: 30 min styrke

Fredag: 12 km joggetur 

Så har det blitt litt gåturer utenom 😊 og litt gå/jogging i dag mens minstejenta sykla, men aldri så lenge i strekk at det startet en økt på klokka 😅 litt kaldt i dag, men sol og skyfri himmel. Er absolutt ikke klar for snø, som det er meldt i natt 🙈 i slutten av mars?? Det er absolutt ikke normalt her..selv om det sikkert bare er en halv cm 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tirsdag, torsdag og fredag - gåtur på 5, 6 og 6 km.

Onsdag - styrke

Helgen ble rolig, vi var på hytta fra lørdag - søndag og jeg tok noen hofteøvelser i går og angret på at jeg ikke hadde tatt med meg treningsstrikket så jeg kunne gjort skulderøvelsene også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Kort og greit fra meg denne gangen:

INGENTING  😳

Jeg har vært så tungpusten og følt at jeg brygger på noe, har vært redd for at jeg skulle bli syk til konserten med koret i dag. Holdt meg heldigvis frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (25 minutter siden):

Kort og greit fra meg denne gangen:

INGENTING  😳

Jeg har vært så tungpusten og følt at jeg brygger på noe, har vært redd for at jeg skulle bli syk til konserten med koret i dag. Holdt meg heldigvis frisk!

Noen uker blir det sånn. God bedring! Du kommer sterkere tilbake vet du! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...