Gå til innhold

Ukas trening, uke 13


Bøtteknotten

Anbefalte innlegg

Bøtteknotten

Helt ok uke 😊

2 løpeøkter på ca 10 km: mandag og lørdag

2 styrkeøkter på 40 min: onsdag og søndag

Treningsplanen for påsken: Reiser på hytta i morgen, og tar med joggesko og matte. Så får vi se hvor mye det blir i bruk 🤷‍♀️ men er meldt fint vær og strålende sol, så blir uansett noen turer med ungene. Opp på en topp og kanskje en kanotur? Jogging er litt stress der, for det finnes utelukkende bakker 😝 enten er det opp, eller så er det ned. Ikke en flat meter..

Men er veldig fornøyd med at jeg nådde løpemålet mitt! Ved utgangen av mars hadde jeg løpt minst 100 km i måneden i et helt år 🏃‍♀️🥳💪

 

Hva er din plan for å være i aktivitet i påsken? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne uka ble rolig i starten - startet mandagen med å spy, matforgiftning, tirsdag familiebesøk og onsdag vårmøte i en lokal forening, veldig koselig!

Torsdag - 7,7 km gåtur

Lørdag - 7,25 km gåtur med mannen ❤️

Søndag - 10,3 km gåtur i en del motbakke. Sliten!

I påska blir det gåturer og forhåpentligvis noe styrke når vi er hjemme og når vi skal på hytta skal jeg ta med treningsstrikket mitt så jeg kan trene skuldrene der også + at det da må bli en skitur eller to. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått tur denne uken også.

60 min mandag og lørdag. 1t 30 min i dag.

Jeg går saktere nå enn for et par uker siden. Går formen så tilbake av å gå fra 4-5 turer i uken til 3? Eller kan det være at jeg generelt er mye mer stresset nå?

I påsken er planen å gå tur hver dag. Jeg har planer om å prøve meg på en rundtur som er lengre enn jeg har gått før så krysser fingrene for det. Er visst mange muligheter til å sette seg ned for å ta en pause hvis det blir nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: 45 min tur

Onsdag: 15 min yoga + 30 min tur

Søndag: 1 time tur

I påsken håper jeg på å få gått turer. Kanskje til og med en liten tur på fjellet om jeg finner igjen broddene mine 😊 Såfall så vil det bli årets første fjelltur for meg (og det er påtide!) 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Denne uka er det gøy å svare i tråden :)

Jeg har som dere allerede vet vært alene på hytta og hatt hyttekontor.  Jeg har jobbet fra 9-17 og så var det rett ut på skitur. Turene ble ikke lange iom at det var sent på dagen, men fornøyd likevel. 

mandag : 6, 5 km skitur etter jobb. 

tirsdag : 6, 2 km skitur skitur etter jobb. 

onsdag : 6,5 km skitur etter jobb. 

Torsdag : 6,5 km skitur etter jobb. 

fredag : Ble ingen ting, da samboeren kom den dagen. 

Lørdag : 1, 5 mil skitur.

Søndag : 2 mil skitur. 

i tillegg til dette har jeg drevet med snømåking nesten hver dag. 

Jeg starter påska med å føle jeg har mye mer energi enn da jeg kom hit. Deilig ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Karatetrening mandag og torsdag denne uken. Har ikke blitt noen turer i helga siden jeg ble forkjølet.

God bedring ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Heller ikke denne uka har jeg fått tremt noe 😥 Har vært så tungpusten i 2 uker nå, og torsdag var jeg pjusk med forkjølelse. Eneste "trening" var komsert med koret onsdag, og litt arbeod med ved lørdag. I går gikk vi en roooolig rusletur etter den lange bilturen.

Håper jeg kommer meg nå i løpet av påsken.  I morgen skal vi renne slalåm. Gleder meg til det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...