Gå til innhold

Ukas trening, uke 15.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Tirsdag : Kveldstur 4,57 km. Det er ikke langt, men her går vi på så hart vi klarer oppover bratte bakker. 

Onsdag : Kveldstur : 7 km

Torsdag : Trening på Sats. 35 minutter på tredemølle i oppoverbakke. Halvtime med styrke. Diverse apparater for rygg, skuldre, armer og fremside lår. 

Lørdag : Trening på Sats. Første felles trening sammen med samboer etter at jeg skiftet fra Evo til Sats. Både koselig og litt irriterende, da han hadde fått det vår seg at han skulle være min personlige trener. - Gi på litt da ! , du, gi på da ! 😡 Samme program som torsdag. 

Søndag : Rask gåtur på 12 km. 

Fornøyd med uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått tur hver dag denne uka og er veldig fornøyd med det + litt annet også:

Mandag - 13,4 km gåtur + 30 min rockering

Tirsdag - 2,65 km gåtur

Onsdag - 3,7 km gåtur

Torsdag - 4 km gåtur + 30 min styrke

Fredag - 5,5 km gåtur

Lørdag - 5 km gåtur + 10,5 km sykkel

Søndag - 5 km gåtur + 12,4 km sykkel

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Lillemus skrev (18 minutter siden):

Jeg har gått tur hver dag denne uka og er veldig fornøyd med det + litt annet også:

Mandag - 13,4 km gåtur + 30 min rockering

Tirsdag - 2,65 km gåtur

Onsdag - 3,7 km gåtur

Torsdag - 4 km gåtur + 30 min styrke

Fredag - 5,5 km gåtur

Lørdag - 5 km gåtur + 10,5 km sykkel

Søndag - 5 km gåtur + 12,4 km sykkel

 

Ja, den uka de ser veldig bra ut 👍🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det null trening å meddele. Tre turer på 2-3 km har vært all aktivitet. Litt nede for telling, men kommer som alltid sterkere tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Ja, den uka de ser veldig bra ut 👍🙂

Tok frem sykkelen min i går, mannen har syklet til og fra jobb i hele vinter så han trenger ikke tilvenne rumpa heldiggrisen... Men det gikk adskillig bedre enn forventet å sette seg på sykkelen i dag, heldigvis! :D Vi planlegger en tur som innebærer en del mil på sykkel i sommer så jeg må trene opp rumpa og sykkelformen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis,  nå er jeg kvitt tungpustenhet som har plaget meg en stund, så nå er jeg i gang igjen!

Mandag: jobbing med ved i et par timer (løfte tunge kubber opp på tilhengeren og etterpå derfra og opp i vedlaget). Ble god styrketrening av det!

Fredag: Styrketrening på treningssenteret  - 4 uker siden sist 😳 Var blitt merkbart svakere i benkpress, men bare litt svakere i markløft, knebøy med stang og biceps. Regner med at ved-løfting og litt turgåing har holdt meg i grei gjenge 😁

Lørdag: tur i skogen med venninne. Ca 10.000 skritt, lett terreng. Løfting av tunge kasser en times tid.

Søndag: lang tur i skogen med mannen i voldsomt kupert terreng! Vi gikk i 3 timer, men hadde nok en halvtimes pause. Opp og ned, opp og ned, fryktelig bratt og kronglete sti - men veldig fin tur! 12.000 skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøtteknotten

Her ble det 3 økter denne uka. To joggeturer (tirsdag 8 km, fredag 15 km) og en styrkeøkt (onsdag, 30 min). Litt turer utenom, men ikke noe fart eller stigning å snakke om..

Men nå er det meldt 16 grader og sol her i morgen - det er jo sommervær jo 🤩 (litt trist at det stemmer da…😂). Synes det er så vanskelig å tenke påkledning i overgangene slik. Bommer ofte, og blir enten alt for varm eller alt for kald..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ser det ut som om det er begynnelsen av uken som teller. Har vært slik i noen uker nå.

Mandag: Tur 50 min

Tirsdag: Tur 45 min

Onsdag: Tur 55 min

Lørdag: Sightseeing 60 min

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ramlet ut sist uke, men da var det veldlig mye ski.

-Denne uken var det

- Ski (skøyting) på mandag. 12 km.

- Styrketrening torsdag.

- 18km skitur lørdag

- Topptur/rando søndag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere går og løper så uhorvelig lange turer. Jeg er helt imponert. Jeg holder meg rundt seks kilometer jeg og synes det er slitsomt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (45 minutter siden):

Dere går og løper så uhorvelig lange turer. Jeg er helt imponert. Jeg holder meg rundt seks kilometer jeg og synes det er slitsomt nok.

Hvis du går 6 km på 50 min går du ifra meg i alle fall! I dag brukte jeg 44 min på 4 km, ikke at jeg gikk fort da, men jeg gikk ikke sakte heller - jeg går rett og slett ikke så fort. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (20 minutter siden):

Hvis du går 6 km på 50 min går du ifra meg i alle fall! I dag brukte jeg 44 min på 4 km, ikke at jeg gikk fort da, men jeg gikk ikke sakte heller - jeg går rett og slett ikke så fort. :) 

Jeg bruker nok lengre tid på seks kilometer. Mente at de lengste turene jeg går er på seks kilometer. Har hatt en på åtte, men det er bare en. Jeg går sakte. Men merker at dagsform spiller veldig inn. Jeg har aldri helt kjent på varierende dagsform. Jeg har jo alltid bare sittet der. Men nå merker jeg at det kan variere veldig hvor fort jeg går en runde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påske og forkjølelse har gjort at det har blitt lite. 

Ble karatetrening på fredagen, men det var ren katatrening. Så gikk mer på teknikk enn kondisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...