Gå til innhold

Hva hjelper mot sult?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg holder på å gå ned i vekt og er så sulten hele tiden, hva kan hjelpe mot det?

Anonymkode: c8426...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Spise. Sulter du deg for å ned i vekt så gir det raskt men kortvarig resultat. Spis lavkarbo for det skal kunne holde deg mett over lengre tid. Drit i kaloriene. Kaloridietten er heller sånn at du spiser hva du vil men mindre.

Løping kan også kverke matlysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (7 minutter siden):

Spise. Sulter du deg for å ned i vekt så gir det raskt men kortvarig resultat. Spis lavkarbo for det skal kunne holde deg mett over lengre tid. Drit i kaloriene. Kaloridietten er heller sånn at du spiser hva du vil men mindre.

Løping kan også kverke matlysten.

Spiser jeg mer spiser jeg over kaloribehovet mitt og kommer ikke til å gå ned i vekt. Har ikke forsøkt lavkarbo, men tror egentlig ikke det er noe for meg.

Trodde man ble mer sulten av å trene?

Anonymkode: c8426...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Spiser jeg mer spiser jeg over kaloribehovet mitt og kommer ikke til å gå ned i vekt. Har ikke forsøkt lavkarbo, men tror egentlig ikke det er noe for meg.

Trodde man ble mer sulten av å trene?

Anonymkode: c8426...8d7

Noen typer mat er sånn at de gjør deg mett og holder deg met lenger. 
 

Mye fett og protein. Mer aktivitet. 
 

Mye trening kan gjøre deg sulten ja. Styrketrening og særlig svømming. Løping kan virkelig ta knekken på matlysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hva du spiser. Det er f.eks bedre å bruke kaloriene på proteiner enn mye karbohydrater. Reduser ting som brød, ris, pasta og poteter, ha en (eller flere) gode proteinkilder og spe på med grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...