Gå til innhold

Spise middag kl 14 eller kl 19?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har planer om å begynne å spise bare 2 måltider om dagen og lurer derfor på når det er best å spise middag. Kl 14 eller kl 19? Er der noe fordeler og ulemper eller er det det samme hva man gjør?

Anonymkode: 26052...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har planer om å begynne å spise bare 2 måltider om dagen og lurer derfor på når det er best å spise middag. Kl 14 eller kl 19? Er der noe fordeler og ulemper eller er det det samme hva man gjør?

Anonymkode: 26052...d9e

Om man spiser kun 2 måltider om dagen er det vel greit å ha ca. 6 timer mellom? Altså en pause fra mat på ca. 18 timer? Måltid ca. 12 og 18? Eller tilpasse hva det når blir som passer din døgnrytme. Men pass på at du får i deg nok mat og alle de næringsstoffene kroppen din trenger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (12 minutter siden):

Om man spiser kun 2 måltider om dagen er det vel greit å ha ca. 6 timer mellom? Altså en pause fra mat på ca. 18 timer? Måltid ca. 12 og 18? Eller tilpasse hva det når blir som passer din døgnrytme. Men pass på at du får i deg nok mat og alle de næringsstoffene kroppen din trenger da.

Takk for tips. Men har du noen meninger om når middagen burde spises?

Anonymkode: 26052...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for tips. Men har du noen meninger om når middagen burde spises?

Anonymkode: 26052...d9e

Nei, jeg spiser når jeg er sulten jeg. :) Problemet med å spise dagens siste måltid for tidlig er jo at det blir veldig lett å tryne på noe om kvelden. Jeg foretrekker heller å drøye utover formiddagen med dagens første måltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...