Gå til innhold

Plastisk kirurgi stygge hofter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hoftene mine er stygge. Trening av mageregionen forandrer ikke hoftene. En illustrasjon av problemet. Normale hofter ser sånn ut: | | mine hofter er sånn [ ]. Jeg vil ha | |. Hva koster en slik operasjon?

Anonymkode: 01cf5...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det høres ut som om du har normale hofter. Hoftene skal ikke være streker rett ned.

Det høres ut som om du bør jobbe mer med selvbildet ditt enn med plastisk kirurgi.

Anonymkode: adb59...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det høres ut som om du har normale hofter. Hoftene skal ikke være streker rett ned.

Det høres ut som om du bør jobbe mer med selvbildet ditt enn med plastisk kirurgi.

Anonymkode: adb59...340

Jeg er ikke komfortabel i kroppen, hater å kjøpe bukser fordi jeg ser ut som en trekant. Det er stort problem for meg, jeg vil ikke være en trekant. 

Anonymkode: 01cf5...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg er ikke komfortabel i kroppen, hater å kjøpe bukser fordi jeg ser ut som en trekant. Det er stort problem for meg, jeg vil ikke være en trekant. 

Anonymkode: 01cf5...bf8

Da må du oppsøke en plastikkirurg og legge fram problemet og høre hva som ev. kan gjøres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cilie skrev (8 minutter siden):

Da må du oppsøke en plastikkirurg og legge fram problemet og høre hva som ev. kan gjøres. 

Skrev en mail for 2 måneder siden som ikke er blitt besvart. Sa det til fastlegen og hen sa at det ikke ville bli vurdert. Burde ikke jeg fått tilsvar? 

Anonymkode: 01cf5...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skrev en mail for 2 måneder siden som ikke er blitt besvart. Sa det til fastlegen og hen sa at det ikke ville bli vurdert. Burde ikke jeg fått tilsvar? 

Anonymkode: 01cf5...bf8

Fastlegens svar betyr nok at dette ikke er vurdert som et medisinsk problem. Litt rart at plastikkirurgen ikke har svart med å gi deg en konsultasjonstime, men du får bare bestille en time til vurdering for plastisk kirurgi selv da vettu. 

Ut fra det du beskriver får jeg imidlertid en følelse av at problemet finnes mest i ditt hode og selvbilde, kan det være noe i det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (1 time siden):

Fastlegens svar betyr nok at dette ikke er vurdert som et medisinsk problem. Litt rart at plastikkirurgen ikke har svart med å gi deg en konsultasjonstime, men du får bare bestille en time til vurdering for plastisk kirurgi selv da vettu. 

Ut fra det du beskriver får jeg imidlertid en følelse av at problemet finnes mest i ditt hode og selvbilde, kan det være noe i det? 

Det betyr at fastlegen ikke forstår problemet. Ja dårlig service å ikke svare synes jeg. Om hoftepartiet kan gjøres rettere må kunne gjøres? Nei det er ikke i mitt hode nei. Jeg ser ut som en deformert trekant. 

Anonymkode: 01cf5...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det betyr at fastlegen ikke forstår problemet. Ja dårlig service å ikke svare synes jeg. Om hoftepartiet kan gjøres rettere må kunne gjøres? Nei det er ikke i mitt hode nei. Jeg ser ut som en deformert trekant. 

Anonymkode: 01cf5...bf8

Et hofteparti skal ikke være rett. 

Anonymkode: adb59...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Et hofteparti skal ikke være rett. 

Anonymkode: adb59...340

Skal det være en trekant da?

Anonymkode: 01cf5...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal det være en trekant da?

Anonymkode: 01cf5...bf8

Jeg tror du har helt normale hofter og trenger hjelp med ditt forvridde syn på egen kropp. 

Anonymkode: adb59...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det betyr at fastlegen ikke forstår problemet. Ja dårlig service å ikke svare synes jeg. Om hoftepartiet kan gjøres rettere må kunne gjøres? Nei det er ikke i mitt hode nei. Jeg ser ut som en deformert trekant. 

Anonymkode: 01cf5...bf8

Ok, du får bestille time til plastisk kirurg da, det gjør du via nettsidene deres. De første tar ca 500 for FN konsultasjon, uten at dette garanterer at de sier at de kan hjelpe deg. Svaret kan like gjerne bli som fastlegens.

Forøvrig skjønner jeg ikke hva du mener med helt «rette hofter». Det høres ut som du ønsker deg noe som er unaturlig for kropp og skjelett slik du beskriver det, men det kan jo være ar du bare forklarer deg dårlig her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (13 minutter siden):

Ok, du får bestille time til plastisk kirurg da, det gjør du via nettsidene deres. De første tar ca 500 for FN konsultasjon, uten at dette garanterer at de sier at de kan hjelpe deg. Svaret kan like gjerne bli som fastlegens.

Forøvrig skjønner jeg ikke hva du mener med helt «rette hofter». Det høres ut som du ønsker deg noe som er unaturlig for kropp og skjelett slik du beskriver det, men det kan jo være ar du bare forklarer deg dårlig her. 

Tørr ikke ringe der når jeg ikke har fått tilsvar. Hofter som går fra magen direkte ned til foten uten en sidesporing ut. Hvis de kan operere fra hoften til armen f.eks. 

Anonymkode: 01cf5...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tørr ikke ringe der når jeg ikke har fått tilsvar. Hofter som går fra magen direkte ned til foten uten en sidesporing ut. Hvis de kan operere fra hoften til armen f.eks. 

Anonymkode: 01cf5...bf8

Nei men da blir det ikke time da :) 

Ellers har jeg ikke hørt om et inngrep som ligner det du beskriver annet enn i Frankenstein ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (Akkurat nå):

Nei men da blir det ikke time da :) 

Ellers har jeg ikke hørt om et inngrep som ligner det du beskriver annet enn i Frankenstein ;) 

Dersom ikke skjelettet? Kan flyttes på går det an å flytte fettet fra hoften til armen for å innskrumpe det? 

Anonymkode: 01cf5...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dersom ikke skjelettet? Kan flyttes på går det an å flytte fettet fra hoften til armen for å innskrumpe det? 

Anonymkode: 01cf5...bf8

Hva mener du med "dersom ikke skjellettet?". Dersom ikke skjellettet hva? Jeg skjønner ikke hva du mener. 

Ellers høres det du beskriver helt koko ut ii mne ører, men de gjør så mye rart for tiden jf Sofie Elise og silikon i rumpa, at jeg blir ikke forbauset om du finner en luguber klinikk som gjør det du ønsker heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (4 minutter siden):

Hva mener du med "dersom ikke skjellettet?". Dersom ikke skjellettet hva? Jeg skjønner ikke hva du mener. 

Ellers høres det du beskriver helt koko ut ii mne ører, men de gjør så mye rart for tiden jf Sofie Elise og silikon i rumpa, at jeg blir ikke forbauset om du finner en luguber klinikk som gjør det du ønsker heller. 

Slik jeg så for meg var at plastisk kirurg kan flytte hoftepartiet rett ned slik jeg ønsker, dersom det ikke er mulig var om fettet (som alle har) kan flyttes bort og opp på overarmen. Tenker det er fettet på hoftene som gjør hoftepartiet ugjevnt men siden jeg har en bmi på 19 så vet jeg ikke. 

Anonymkode: 01cf5...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Slik jeg så for meg var at plastisk kirurg kan flytte hoftepartiet rett ned slik jeg ønsker, dersom det ikke er mulig var om fettet (som alle har) kan flyttes bort og opp på overarmen. Tenker det er fettet på hoftene som gjør hoftepartiet ugjevnt men siden jeg har en bmi på 19 så vet jeg ikke. 

Anonymkode: 01cf5...bf8

Siden du ellers er slank tenker jeg som jeg sa innledningsvis - dette er et problem i hodet ditt, ikke et reelt medisinsk problem.

Jeg syns du skal lytte til fastlegen som kjenner deg og legge denne tullete ideen bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (2 minutter siden):

Siden du ellers er slank tenker jeg som jeg sa innledningsvis - dette er et problem i hodet ditt, ikke et reelt medisinsk problem.

Jeg syns du skal lytte til fastlegen som kjenner deg og legge denne tullete ideen bort. 

Det er det for meg. Fastlegen er tjukk og bryr seg ikke om seg selv, han spiser sjokolade hver gang jeg er der. 

Anonymkode: 01cf5...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok

Du finner sikkert en klinikk i Guatemala eller noe som vil gjøre dette for det. Tror neppe du finner en kirurg her til lands som vil endre skjelettet ditt for at du skal ha loddrette hofter. Dersom fett er problemet så kan mulig fettsuging være noe men de kan være ganske restriktive på det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ikkeanonymnok skrev (9 minutter siden):

Du finner sikkert en klinikk i Guatemala eller noe som vil gjøre dette for det. Tror neppe du finner en kirurg her til lands som vil endre skjelettet ditt for at du skal ha loddrette hofter. Dersom fett er problemet så kan mulig fettsuging være noe men de kan være ganske restriktive på det også.

Ja

Kun det at jeg ikke tror de fettsuger på min bmi. 

Anonymkode: 01cf5...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...