Gå til innhold

Går du inn for å få farge i sola?

Gjest Vendi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Ok, verden er ikke fæl.

❤️😁

Anonymkode: eb101...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
Vendi skrev (2 timer siden):

Eller er du så mye ute at du regner med at fargen kommer av seg selv? Er farge i det hele tatt viktig for deg å få? 

Det er jo fresht med litt farge om sommeren, og de fleste får jo det. Men går du inn for å få det ved å aktivt ta et valg om å sole deg, eller kommer det av seg selv pga mye "uteliv"? Jeg er ikke sånn kjempemye ute, men har verandaen da, og da går jeg inn for å sole meg. :)

Jeg bruker selvbruning. Jeg vil ikke ha pigmentflekker og unødvendige rynker. Jeg liker IKKE å sole meg, det er for varmt. Jeg er ute middels mye, noe går jo til jobb som er innendørs, men jeg liker å være ute og gå tur også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (6 minutter siden):

Jeg bruker selvbruning. Jeg vil ikke ha pigmentflekker og unødvendige rynker. Jeg liker IKKE å sole meg, det er for varmt. Jeg er ute middels mye, noe går jo til jobb som er innendørs, men jeg liker å være ute og gå tur også. 

Du kan bli solbrent utenpå selvbruningen eller bruker du solkrem over selvbruningen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soler meg aldri, men er mye ute. Gjerne med caps og solbriller. Blir brun uansett, men det er ikke noe jeg «jobber» for. Å ligge i solen er faktisk en av få ting som gjør meg rastløs. Bruker solfaktor 30 (50 i ansiktet). Unngår å bli brent, og fargen varer mye lenger.  Har faktisk fremdeles skille på ryggen etter fjorårets sommer. 

Min datter derimot, elsker å ligge i sola. Samme gjorde min mor. Leste en gang at noen opplever skikkelig velvære av å ligge og virkelig kjenne sola steke. Er nok individuelle forskjeller her, og jeg er helt klart i det andre ytterpunktet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Du kan bli solbrent utenpå selvbruningen eller bruker du solkrem over selvbruningen? 

Bruker solkrem over selvfølgelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å få litt farge om sommeren, men soler meg ikke slik vi gjorde da jeg var liten lenger. Jeg kan godt ligge på stranden og lese feks, syns det er kjempedeilig og avslappende, men smører meg med høy faktor for å passe på huden så godt jeg kan. I ansiktet bruker jeg faktor 50 istedenfor dagkrem fra vår til høst, og på kroppen går det i - først sf 30, deretter sf 25/20. Ved behov får leggene et lag eller to med selvbruningskrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg liker ikke å ligge i sola og sole meg, det blir for varmt men kjekt med litt farge. Er ikke flink til å bruke solkrem men skal ta meg sammen i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja selvfølgelig gjør jeg det. Hva er ellers poenget med å være i solen hvis du ikke skal få farge? Bruker kun olje og får god farge av det. Er jeg i syden bruker jeg faktor maks 15 . 

D vitamin. Eneste grunnen til at jeg er i solen

Anonymkode: 10119...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Syns det er ekstremt ukomfortabelt å ligge å slikke sol særlig midt på sommeren. Det er altfor varmt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nei, jeg er ikke spesielt opptatt av å sole meg for å bli brun. Men jeg liker å være på stranda og slappe av på en deilig sommerdag. Men jeg ligger alltid vendt mot vannet, og skjønner meg egentlig ikke på dem som snur seg mot sola og ender opp med å ha ryggen mot vannet 😆 For meg handler strandturen mest om avslapping og bølgesus, gjerne en svømmetur om det ikke er for kaldt i vannet, og ikke soling. 

Tilsvarende hjemme/på verandaen. Jeg synes sommeren er på det beste når det er varmt nok til at man kan sitte tynnkledd i skyggen. Parasoller (også på stranda), stråhatt og solbriller er et must. Og høy solfaktor. Jeg er ikke veldig varmekjær og trives best om det er 20-25 grader om sommeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg er visst alene her om å elske soling! Jeg synes det er helt vidunderlig når det er så varmt (og samtidig at jeg har anledning) at jeg kan ligge i bikini og sole meg. Blir aldri lei! Men det er jo sjelden jeg har mulighet til å ligge så lenge som jeg ønsker og sole meg... Passer som regel på å smøre meg godt, er mye flinkere til det enn tidligere. 

Jeg føler meg frisk og sunn og vel med farge i ansiktet og på kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje skrev (1 minutt siden):

Jeg er visst alene her om å elske soling! Jeg synes det er helt vidunderlig når det er så varmt (og samtidig at jeg har anledning) at jeg kan ligge i bikini og sole meg. Blir aldri lei! Men det er jo sjelden jeg har mulighet til å ligge så lenge som jeg ønsker og sole meg... Passer som regel på å smøre meg godt, er mye flinkere til det enn tidligere. 

Jeg føler meg frisk og sunn og vel med farge i ansiktet og på kroppen!

Jeg elsker også å sole meg! 🌞  Særlig ved sjøen, egentlig ikke veldig i innlandet.

Bare ikke veldig lenge stillesittende/-liggende. Men kan fort klare en time eller to 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også å sole meg. Jeg elsker til og med å ta solarium, men det har jeg sluttet med da. Betaler nok litt for all soling nå, og tanken på rynker osv ødelegger litt, til tross for faktor 50 i ansikt og på bryst. På beina kjører jeg fortsatt «bli brun olje»… 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
cilie skrev (5 minutter siden):

Jeg elsker også å sole meg. Jeg elsker til og med å ta solarium, men det har jeg sluttet med da. Betaler nok litt for all soling nå, og tanken på rynker osv ødelegger litt, til tross for faktor 50 i ansikt og på bryst. På beina kjører jeg fortsatt «bli brun olje»… 

Du och jag, Cilie ☀️☀️☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Ekstra skrev (10 minutter siden):

Jeg elsker også å sole meg! 🌞  Særlig ved sjøen, egentlig ikke veldig i innlandet.

Bare ikke veldig lenge stillesittende/-liggende. Men kan fort klare en time eller to 🥴

Herlig! Best friends ☀️☀️☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg spretter opp og ned og har liten tålmodighet til å ligge stille i sola. Jeg vil gjerne ha litt farge på kroppen , men passer på ansiktet og bruker faktor 50. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (9 timer siden):

Du och jag, Cilie ☀️☀️☀️

Ja, jeg er først ute i sola og kan bli hele dagen og tar meg ofte i å tenke at det er altfor fint vær til å jobbe😅😎🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
cilie skrev (10 timer siden):

Gjør den virkelig huden fortere brun? Skader ikke det også mer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...