Gå til innhold

Jeg har gått OPP i vekt, men psykiater kommenterte at hun så at jeg hadde gått ned i vekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ironisk nok, første time jeg så psykiater på en del måneder kommenterer hun at hun så jeg hadde gått ned i vekt. Men jeg har gått OPP. Skjønner ikke? Jeg har gått opp kanskje 5 kg, så det burde jo være litt merkbart at jeg har gått opp og ikke ned? Jeg har ikke begynt å trene heller, så det kan ikke være det... 

Anonymkode: dcf9d...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan komme av klærne du hadde på deg. Noen klær får deg til å se mindre eller større ut. Kan ha med farger å gjøre også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (16 minutter siden):

Det kan komme av klærne du hadde på deg. Noen klær får deg til å se mindre eller større ut. Kan ha med farger å gjøre også. 

Ja, det kan jo godt hende... jeg vet ikke, vanskelig å si... jeg får begynne å bruke tettsittende klær hver time 😛

Anonymkode: dcf9d...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ja, det kan jo godt hende... jeg vet ikke, vanskelig å si... jeg får begynne å bruke tettsittende klær hver time 😛

Anonymkode: dcf9d...264

Kan hende hun knytter vekt til hvor godt du tar vare på deg selv. Kanskje hun egentlig så at du har fått opp og skjønner at det også kan knyttes til at du ikke har det bra- men ikke vil såre deg så hun sier at hun ser du har blitt tynnere isteden 

Ellers så kanskje hum bare så at du så annerledes ut og ikke husker helt hvordan du så ut før.

Anonymkode: 3f525...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.5.2023 den 1.21):

Kan hende hun knytter vekt til hvor godt du tar vare på deg selv. Kanskje hun egentlig så at du har fått opp og skjønner at det også kan knyttes til at du ikke har det bra- men ikke vil såre deg så hun sier at hun ser du har blitt tynnere isteden 

Ellers så kanskje hum bare så at du så annerledes ut og ikke husker helt hvordan du så ut før.

Anonymkode: 3f525...d1e

Ja, kanskje? Men om hun egentlig heller synes at det så ut som om jeg tok godt vare på meg selv så burde hun jo heller si det enn å lyve? Tror nokk det heller at hun bare ikke husker hvordan jeg så ut og siden hun vet at jeg forsøker gå ned i vekt så tenkte hun at det var tilfelle?

Anonymkode: dcf9d...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...