Gå til innhold

Spørsmål om pulsbelte til trening


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg har en polar ignite puls/trenings klokke, den er vel kanskje 2-3 år nå. Ja, jeg kjøpte den for 2-3 år siden fordi jeg hadde en forestilling om at jeg skulle begynne å trene... som ikke skjedde... før nå! Nå har jeg begynt å både trene HIIT og jogge og jeg lurer litt på dette med pulsmåling. Har hørt man får mye bedre og korrekte målinger om man har pulsbelte. 

Derfor lurer jeg på: 
1) Kan jeg kjøpe dette pulsbelte til klokken min https://www.xxl.no/polar-strap-polar-h10-pulsbelte-med-sensor-svart/p/1136326_1_style?gclid=Cj0KCQjwmZejBhC_ARIsAGhCqnfbTqDo1P2PCqsR6Xb7gkb00930_iCIwmT-T9aMvE8Lg09bJhMbSKEaAkpnEALw_wcB&gclsrc=aw.ds ?
2) Vil den passe med klokken min ettersom klokken er så gammel?
3) Hvordan synkroniserer man klokken og dette beltet? 
4) Hvordan lades beltet?
5) Det er jo forholdsvis dyrt med pulsbelte, er det verdt pengene?

Anonymkode: b34ab...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei!

Jeg har en polar ignite puls/trenings klokke, den er vel kanskje 2-3 år nå. Ja, jeg kjøpte den for 2-3 år siden fordi jeg hadde en forestilling om at jeg skulle begynne å trene... som ikke skjedde... før nå! Nå har jeg begynt å både trene HIIT og jogge og jeg lurer litt på dette med pulsmåling. Har hørt man får mye bedre og korrekte målinger om man har pulsbelte. 

Derfor lurer jeg på: 
1) Kan jeg kjøpe dette pulsbelte til klokken min https://www.xxl.no/polar-strap-polar-h10-pulsbelte-med-sensor-svart/p/1136326_1_style?gclid=Cj0KCQjwmZejBhC_ARIsAGhCqnfbTqDo1P2PCqsR6Xb7gkb00930_iCIwmT-T9aMvE8Lg09bJhMbSKEaAkpnEALw_wcB&gclsrc=aw.ds ?
2) Vil den passe med klokken min ettersom klokken er så gammel?
3) Hvordan synkroniserer man klokken og dette beltet? 
4) Hvordan lades beltet?
5) Det er jo forholdsvis dyrt med pulsbelte, er det verdt pengene?

Anonymkode: b34ab...c36

Hei!

Lenge siden jeg har hatt pulsbelte, men fikk helt klart mer ut av treningen da jeg brukte det aktivt. Den gangen trente jeg  mer målrettet enn jeg har greid på lenge. Anbefaler å skrive treningsdagbok da dette er et fint verktøy til å se om treningen er effektiv og en ser hvordan det faktisk går. Synes selv det var mer motiverende å trene da jeg skrev treningsdagbok. 

Pulsbelte jeg hadde den gangen var ikke oppladbart, så det var viktig å tørke av det etter trening så batteriet ikke ble brukt unødvendig. Hvordan dagens belte er, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...