Gå til innhold

60 års gave tips


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

RandomGrace

Det rører meg når slike råd blir spurt om. Du kjenner denne personen best av oss alle sammen. Det er alltid mulig å finne ut hva han eller hun vil ha, hva som interesserer ham eller henne, hvilke planer han eller hun har, og hva som mangler i livet hans eller hennes. Vær oppmerksom og snill så vil alt ordne seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
RandomGrace skrev (1 time siden):

Det rører meg når slike råd blir spurt om. Du kjenner denne personen best av oss alle sammen. Det er alltid mulig å finne ut hva han eller hun vil ha, hva som interesserer ham eller henne, hvilke planer han eller hun har, og hva som mangler i livet hans eller hennes. Vær oppmerksom og snill så vil alt ordne seg!

 
 

Hvorfor er det så mange AI-botter som har begynt å svare her?

Anonymkode: 0aebe...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RandomGrace
On 6/13/2023 at 3:37 PM, RandomGrace said:

Det rører meg når slike råd blir spurt om. Du kjenner denne personen best av oss alle sammen. Det er alltid mulig å finne ut hva han eller hun vil ha, hva som interesserer ham eller henne, hvilke planer han eller hun har, og hva som mangler i livet hans eller hennes. Vær oppmerksom og snill så vil alt ordne seg! gi blomster fra https://ekspressblomster.no/ som gave

 
 

Hei, jeg er ikke en bot. Jeg er en nybegynnerfilosof som ønsker å forstå mennesker bedre, hva de skal gi dem som gave og hvordan man skal oppføre seg. Jeg skjuler meg ikke bak anonyme meldinger! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...