Gå til innhold

Hodetelefoner eller hørepropper til jogging


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har nettopp begynt å jogge og foreløpig er motivasjonen til å fortsette stor. Jeg har en gammel telefon som fortsatt bruker slike hørepropper med ledning, så jeg bruker ha mobilen i lomma på jakka når jeg løper. Men nå som det begynner å bli varmere så har jeg kjøpt ett løpebelte for å ha ett sted å ha mobil og nøkler så jeg ikke lenger trenger å løpe med jakke på. Men det som er saken er at det ikke går ann å bruke hørepropper med ledning da, så jeg må nå kjøpe meg enten trådløse hørepropper eller hodetelefoner. 

  • Jeg ser egentlig helst for meg hodetelefoner da den typen hørepropper som er trådløse passer dårlig i øret mitt og faller lett ut. Men tar også i mot forslag til hørepropper om noen har det også altså. 
  • Jeg ønsker helst å bruke så lite som mulig, men er villig til å gå opp i pris om jeg får mye for pengene.
  • Det er definitivt en fordel om hodetelefonene er så små og lette som mulig, men er ikke ett must.

    Noen som har noe å anbefale?

Anonymkode: 3f600...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bøtteknotten

Jeg bruker disse, og er veldig fornøyd 😊 sitter fint selv med briller på 👍 (øreklokker har jeg aldri løpt med)

 

C2594DA1-E54C-4DD7-A4E5-188D8B1780BB.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
AnonymBruker

Så lenge du unngår Bluetooth kan du velge. Bluetooth er skadelig for deg.

Anonymkode: 4f05b...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...