Gå til innhold

Ukas trening, uke 21.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Ikke helt fornøyd med uka. 

Det ble 2 ganger på Sats. Tredemølle og styrketrening. 

I dag ble det fjelltur. 8,5 km pluss jobbing i hagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syklet 10 km pluss styrketrening på mandag og gikk en 4 km tur med bakker i pluss knebøy i dag. 

Mtp min livsstil for tiden så får jeg være fornøyd med det jeg har klart. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre enn forrige uke i alle fall:

tirsdag - en drøy times graving i hagen, rene styrkeøkta!

fredag - gåtur 5,5 km

lørdag - gåtur, Helvetesrunden, 5,5 km, gikk heldigvis lettere enn fryktet å gå opp bakkene! Ble stolpejakt også da jeg oppdaget at det var satt opp stolper langs hele runden!

søndag - gåtur 5,5 km inkl. litt stolpejakt

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Bedre enn forrige uke på meg og, rett og slett fornøyd (sem om det alltids kunne ha vært en økt til 🙃🤩

Mandag: skikkelig god og tung styrkeøkt på treningssenter, trente bein og rygg. En time. Ble skikkelig støl i dagene etter!

Onsdag: løp 5,5 km, ca 38 min, på asfalt.

Torsdag: syklet frem og tilbake til jobb på elsykkel, 15 km tilsammen. 

Fredag: løp til jobb - 7,5 km, på asfalt - 52 minutter. Veldig fornøyd med det!

Lørdag: 3 timers hagearbeid 

Søndag: 3 timers hagearbeid + 1 times tur i skogen med mannen.

Nå er det under 3 uker til jeg skal løpe løp 😳😳😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten

Har falt litt ut av disse trådene siste ukene, men det har nå blitt litt iallfall. Falt mer ut av forum enn aktivitet, heldigvis. Bortsett fra styrke..det har sklidd ut i ingenting.

Denne uka ble det 3 joggeturer.

Mandag: 15 km

Torsdag: 10 km

Fredag: 5 km

Da er jeg oppe i 92 km i mai, og mangler bare 8 innen torsdag. Det skal gå fint 😊👍 Har en langvarig syk gutt, og de siste ukene har vært tøffe. Da er det godt å snøre på seg joggeskoene av og til og bare løpe ☀️🌿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Bøtteknotten skrev (7 timer siden):

Har falt litt ut av disse trådene siste ukene, men det har nå blitt litt iallfall. Falt mer ut av forum enn aktivitet, heldigvis. Bortsett fra styrke..det har sklidd ut i ingenting.

Denne uka ble det 3 joggeturer.

Mandag: 15 km

Torsdag: 10 km

Fredag: 5 km

Da er jeg oppe i 92 km i mai, og mangler bare 8 innen torsdag. Det skal gå fint 😊👍 Har en langvarig syk gutt, og de siste ukene har vært tøffe. Da er det godt å snøre på seg joggeskoene av og til og bare løpe ☀️🌿

Leit å høre at sønnen din er syk! Håper han snart friskner til ❤

Er imponert over 100 km målene dine! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var lott bedre. Jeg syklet til jobb en dag. 8km hver vei og mye oppover hjem, så det hjelper litt.

En 10km joggetur. Den gikk ganske greit. Ikke fullt så råtten form som man skulle tro.

Ambisjonen er å jogge 15 km i uka etter hvert. Det får holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten
påskelilje skrev (11 timer siden):

Leit å høre at sønnen din er syk! Håper han snart friskner til ❤

Er imponert over 100 km målene dine! 

Takk ❤️ det håper vi også, men til nå har det vart i halvannet år 😳 Det er en ganske stor del av livet til en tiåring.. 😕

100 km er en Garmin-utfordring (eller, 300 km i kvartalet), så den er en god gulrot å ha 😅  Gleder du deg til løpet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Bøtteknotten skrev (26 minutter siden):

Takk ❤️ det håper vi også, men til nå har det vart i halvannet år 😳 Det er en ganske stor del av livet til en tiåring.. 😕

100 km er en Garmin-utfordring (eller, 300 km i kvartalet), så den er en god gulrot å ha 😅  Gleder du deg til løpet?

 

Ja, jeg gleder meg veldig! Skal løpe 5 km.

Mål nr 1 er å slå tiden jeg hadde i fjor. Da hadde jeg omtrent ikke trent (tror jeg var ute og jogget litt FIRE ganger i løpet av våren før løpet 😳🙃😁

Mål nr 2 er å slå den tiden jeg hadde på det løpet i 2018. Det er nok vanskelige. Det året gikk jeg veldig mye og langt, samt løp litt, trente til en lang firedagers gåtur, og var i god form. Det skiller imidlertid bare 2 min på de to gangene,  så det er innen rekkevidde.... Men så har jo jeg blitt fem år eldre også da!

Var ute og løp den lange runden min i skogen i dag. Lærte noe essensielt: Drikk aldri kaffe før løpetur! Trodde aldri jeg skulle klare å komme meg hjem... fikk sånn magespreng 😳😳😳 Men det gikk greit...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (23 timer siden):

Bedre enn forrige uke på meg og, rett og slett fornøyd (sem om det alltids kunne ha vært en økt til 🙃🤩

Mandag: skikkelig god og tung styrkeøkt på treningssenter, trente bein og rygg. En time. Ble skikkelig støl i dagene etter!

Onsdag: løp 5,5 km, ca 38 min, på asfalt.

Torsdag: syklet frem og tilbake til jobb på elsykkel, 15 km tilsammen. 

Fredag: løp til jobb - 7,5 km, på asfalt - 52 minutter. Veldig fornøyd med det!

Lørdag: 3 timers hagearbeid 

Søndag: 3 timers hagearbeid + 1 times tur i skogen med mannen.

Nå er det under 3 uker til jeg skal løpe løp 😳😳😳

Kjempegod uke :) Lykke til med løpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...