Gå til innhold

Thon Hotels med forbud om regnbueflagging


Gjest Vendi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2
stjernestøv skrev (28 minutter siden):

Hvilket folk er det? 

De som bestemmer hva som er akseptabelt å mene. Tanke og meningspolitiet. De har ofte media på son side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Worriesome Plenty 2 skrev (5 minutter siden):

De som bestemmer hva som er akseptabelt å mene. Tanke og meningspolitiet. De har ofte media på son side.

Ok. De samme folka som skremte folk til å ta vaksinen da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er en skremmende utvikling. Woke-bevegelsen blir mer og mer militant.

De messer om toleranse, men viser jammen ikke mye toleranse for folk med andre meninger enn dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
stjernestøv skrev (43 minutter siden):

Ok. De samme folka som skremte folk til å ta vaksinen da? 

Det var ikke woke, det var Helsedirektoratet. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
Kashmir skrev (2 timer siden):

Det som er rart er at de ikke så at det ville komme. 

Ja, det er jeg enig i. Rart at de trodde de kunne "slippe unna". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vendi skrev (4 minutter siden):

Ja, det er jeg enig i. Rart at de trodde de kunne "slippe unna". 

Eller de trodde motstanden mot Pride var større siden kommentarfelt og konspifolket er ganske høylytte?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Eller de trodde motstanden mot Pride var større siden kommentarfelt og konspifolket er ganske høylytte?  

Det kan også tenkes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Hvilket folk er det? 

De vil ha samme rettigheter og aksept for alle mennesker, uavhengig av hudfarge, opphav og legning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det skal være opp til hver enkelt om man vil flagge. Det bør bare forrgå i stillhet om noen velger å ikke henge opp flagg, og det bør ikke bli masse press og protester. Pride er fint det, men ikke hvis det blir press og tvang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Worriesome Plenty 2 skrev (30 minutter siden):

Det var ikke woke, det var Helsedirektoratet. 👍

Ok :) Media skapte jo mye oppstyr pga corona og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kashmir skrev (12 minutter siden):

De vil ha samme rettigheter og aksept for alle mennesker, uavhengig av hudfarge, opphav og legning. 

Ok. Trodde det var en god ting jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Ja, er det ikke det da? 

Jo det er jo det, da forstår jeg ikke at folk klager over det som om det var noe negativt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
Kashmir skrev (35 minutter siden):

De vil ha samme rettigheter og aksept for alle mennesker, uavhengig av hudfarge, opphav og legning. 

Er vel majoriteten som mener det uten å være woke. Dere beskriver dere så naivt. Woke kulturen bedriver cancell culture og det er nok noe mer enn ‘alle er like mye verdt’, for det mener de fleste. Barnepride er ett eksempel der woke mener ‘ vil du ikke, så skal du’. Mener du noe annet er du en historieløs homofob som vi skal prøve å shame eller kansellere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (2 timer siden):

Barnepride er ett eksempel der woke mener ‘ vil du ikke, så skal du’. Mener du noe annet er du en historieløs homofob som vi skal prøve å shame eller kansellere.

Og nå også pride-flagg. "Vil du ikke så skal du" er også der, og man bruker de samme virkemidlene (shaming/kanselleing/stemple som homofob)  for å presse folk til å gjøre det man selv mener er moralsk riktig.

Ironisk nok, alt i toleransens navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
slabbedask skrev (6 timer siden):

Huff ja, for en ubrukelig gjeng med tapere mennesker begynner å bli. Trist er det at disse genene får spre seg. Snakk om kvantitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Vhanja skrev (5 timer siden):

Synes dette er en skremmende utvikling. Woke-bevegelsen blir mer og mer militant.

De messer om toleranse, men viser jammen ikke mye toleranse for folk med andre meninger enn dem. 

De er et bevis på hvor hjernevaskede folk er. Woke handler ikke om å inkludere, selv om det er uttrykket. Ting er ikke alltid som det ser ut som på utsiden vet dere.

Men dette ser ikke enkle hjernevaska folk.  
 

Hele Woke er en samling av søppel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (4 timer siden):

Er vel majoriteten som mener det uten å være woke. Dere beskriver dere så naivt. Woke kulturen bedriver cancell culture og det er nok noe mer enn ‘alle er like mye verdt’, for det mener de fleste. Barnepride er ett eksempel der woke mener ‘ vil du ikke, så skal du’. Mener du noe annet er du en historieløs homofob som vi skal prøve å shame eller kansellere.

Jeg tror muligens mange mener "alle er like mye verdt" i teorien. Ihvertfall i Norge. Men jeg tror også at mange ikke er klar over hva mange som ikke tilhører majoriteten opplever. Det er mye fordømmelse og mye man får høre. Å være en som blir ekstra observert på grunn av hudfarge, være forsiktig med å vise at du er forelsket i noen i tilfelle noen kommer med hets, utøver vold eller teakkaserer. For det skjer faktisk ganske ofte, tro meg. Men når man ikke opplever det selv, så er det ikke lett å forstå eller tro på. Det skjønner jeg. Men det er ikke dermed sagt at det ikke skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Jeg tror muligens mange mener "alle er like mye verdt" i teorien. Ihvertfall i Norge. Men jeg tror også at mange ikke er klar over hva mange som ikke tilhører majoriteten opplever. Det er mye fordømmelse og mye man får høre. Å være en som blir ekstra observert på grunn av hudfarge, være forsiktig med å vise at du er forelsket i noen i tilfelle noen kommer med hets, utøver vold eller teakkaserer. For det skjer faktisk ganske ofte, tro meg. Men når man ikke opplever det selv, så er det ikke lett å forstå eller tro på. Det skjønner jeg. Men det er ikke dermed sagt at det ikke skjer. 

De aller, aller fleste er mot en slik behandling av minoriteter. Og de aller aller fleste mener det er helt greit om to av samme kjønn har et forhold sammen.

Det er ikke det som reageres på. Det er at woke-bevegelsen nå har blitt et moralpoliti som presser andre til å gjøre det de mener er riktig. De snakker om fordømmelse og intoleranse, og viser selv samme fordømmelse og intoleranse ovenfor de som har andre meninger enn dem selv.

Det er synd fordi de fleste er jo enig i saken som ligger i bunn her. Men måten det blir gjennomført på gjør at flere og flere får avsmak for hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...