Gå til innhold

Til deg uten særlig nettverk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva gjør du når du har behov for å snakke med noen om problemene dine? 

Anonymkode: 6be4e...179

Skriver det ned i en dagbok. Går en tur mens jeg har samtale med meg selv inne i hodet. Det er de kortsiktige tingene jeg gjør. De mer langsiktige er at jeg jobber aktivt og konkret med å få litt større bekjentskapskrets.

Anonymkode: 095ea...ad5

Annonse

FjellOgDalar

Jeg skriver det av meg. Slik får jeg satt tanker litt mer i system, og sortert bedre. Da blir det lettere å reflektere rundt det og kanskje fonne andre perspektiver. Fysisk aktivitet er blitt viktig ete for meg, og jeg finner ofte roen i svømmehallen. 

Eventuelt snakker jeg med fastlegen min. Det er ikke alt jeg ønsker å dra det beskjedne nettverket mitt inn i. Gode relasjoner har røket som følge av det tidligere 

Endret av FjellOgDalar
AnonymBruker

Trener. Vasker. Sover. 

Har noen nære relasjoner, de fleste familie, 1-2 andre nære. Snakker jeg med dem får jeg ofte skyldfølelse og skam i etterkant. Det i seg selv, er en grunn til at jeg ofte tar avstand fram dem jeg egentlig er glad i, når jeg trenger noen. 

Du kan/bør ikke starte relasjoner ved å ta opp negative ting. Da er det bedre å finne andre strategier, eller ta kontakt med nøytrale fremmede, om du takler den skammen: f.eks hjelpetelefon 

Anonymkode: 123cf...015

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...