Gå til innhold

Tidligere spiseforstyrrelse har blitt shrek i bikini


Hvitveis.sommer

Anbefalte innlegg

Hvitveis.sommer

Har hatt spiseforstyrrelse og har blitt frisk. Ikke trent øvrige måneder da jeg har jobbet mot friske tanker. Denne sommeren har jeg ligget mye på stranden. Føler meg som shrek i bikini… ikke fått trent så mye som ønsket. Men nå dere er jeg blitt så tykk at jeg ikke orker se meg i speilet. Jeg har en bmi på 20 og noe nå. Hvordan kan jeg bli glad i meg selv?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvitveis.sommer

@kupton du er flink på andre lidelser. 
kan du tilføye noe brukbart som kan jeg kan få nytte av? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Du kan gå til en lege eller ernæringsfysiolog og spørre om du er for tykk.Virker som du har vrangforestilling.Har sjekket på Internett hva som er vanlig bmi ,jeg hadde rundt 24 og det sto at jeg er normal vektig.Kanskje du er tynn og derfor ser noe tykk ut ?

Anonymkode: 259b9...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...