Gå til innhold

Hvor mange kroner bruker du på en ferie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei hvor nye bruker du på en ferie utenom mat? Hvor mye er ca normalt til klær, snacks og ting du har lyst på? Jeg har gjort mange kupp men når jeg regnet over har jeg brukt 9000 totalt på såkalte kupp😅😅😅 det er mer enn pleier ellers så nå må jeg låne litt… 

Anonymkode: 4581e...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høyst varierende, men jeg bruker ikke 9000,- på impulskjøp nei. Bruker heller ikke penger jeg ikke har så jeg må låne etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Høyst varierende, men jeg bruker ikke 9000,- på impulskjøp nei. Bruker heller ikke penger jeg ikke har så jeg må låne etterpå.

Det var ikke impulskjøp ei engangskjøp på en ting. 

Anonymkode: 4581e...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var ikke impulskjøp ei engangskjøp på en ting. 

Anonymkode: 4581e...656

Skjønner at det var flere ting, men å bruke 9000,- på ting og tang på ferie gjør jeg ikke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Skjønner at det var flere ting, men å bruke 9000,- på ting og tang på ferie gjør jeg ikke. :) 

Hva er galt med det? Du hadde sikkert gjort det hvis du fant noe du lette etter som var perfekt 

Anonymkode: 4581e...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei hvor nye bruker du på en ferie utenom mat? Hvor mye er ca normalt til klær, snacks og ting du har lyst på? Jeg har gjort mange kupp men når jeg regnet over har jeg brukt 9000 totalt på såkalte kupp😅😅😅 det er mer enn pleier ellers så nå må jeg låne litt… 

Anonymkode: 4581e...656

Jeg handler sjelden ting til meg selv i sommerferien. Er i mellom på langhelgturer i Europa med venninner, typisk på høsten, og da kan det fort bli litt shopping. Fordi jeg har råd til det; drev jo ikke på sånn da jeg var yngre.

Bruker ikke veldig mye mer penger i sommerferien enn i hverdagen, men det er jo lett å si når man har hytte. En eller annen kortere utflukt som koster litt mer blir det typisk i sommerferien likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (1 minutt siden):

Jeg handler sjelden ting til meg selv i sommerferien. Er i mellom på langhelgturer i Europa med venninner, typisk på høsten, og da kan det fort bli litt shopping. Fordi jeg har råd til det; drev jo ikke på sånn da jeg var yngre.

Bruker ikke veldig mye mer penger i sommerferien enn i hverdagen, men det er jo lett å si når man har hytte. En eller annen kortere utflukt som koster litt mer blir det typisk i sommerferien likevel.

Hadde råd til det siden jeg er 9000-, i minus. Var kun utgifter til det jeg trengte i år. Jeg hadde helt glemt ut at jeg skal i to bryllup i underkant om tre uker. Vel så det at jeg må ha bryllupsgave. Det hadde jeg glemt i feriebudsjettet. Dette er det jeg trengte en hjelpende hånd til. Ganske normalt altså. 

Anonymkode: 4581e...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde råd til det siden jeg er 9000-, i minus. Var kun utgifter til det jeg trengte i år. Jeg hadde helt glemt ut at jeg skal i to bryllup i underkant om tre uker. Vel så det at jeg må ha bryllupsgave. Det hadde jeg glemt i feriebudsjettet. Dette er det jeg trengte en hjelpende hånd til. Ganske normalt altså. 

Anonymkode: 4581e...656

Skjønte ikke stort av dette, men skjønner at det kverulanten som skriver og melder meg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (8 minutter siden):

Skjønte ikke stort av dette, men skjønner at det kverulanten som skriver og melder meg ut.

Kverulant? 

Anonymkode: 4581e...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker heller ikke å kjøpe noe særlig til meg selv eller huset på ferietur. Pengene går med til reise, opphold, mat, drikke, utflukter el lign. Jeg har hatt en tradisjon i godt over 20 år å kjøpe med en liten ting til juletreet, og da vi var i en europeisk storby på vårparten var det alt vi kom hjem med 😉 Jeg synes det er veldig hyggelig å mimre tidligere reiser under juletrepyntinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lite interessert i å shoppe når jeg er på ferie. Penger bruker jeg på hotell, god mat og drikke, evt severdigheter. Ikke så mye mer enn det.

Og tax free på vei hjem. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
morsan skrev (8 timer siden):

Jeg bruker heller ikke å kjøpe noe særlig til meg selv eller huset på ferietur. Pengene går med til reise, opphold, mat, drikke, utflukter el lign. Jeg har hatt en tradisjon i godt over 20 år å kjøpe med en liten ting til juletreet, og da vi var i en europeisk storby på vårparten var det alt vi kom hjem med 😉 Jeg synes det er veldig hyggelig å mimre tidligere reiser under juletrepyntinga.

En ekstra ting under juletreet utenom julegavene til de du er glad i? 

Anonymkode: 4581e...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (8 timer siden):

Jeg er lite interessert i å shoppe når jeg er på ferie. Penger bruker jeg på hotell, god mat og drikke, evt severdigheter. Ikke så mye mer enn det.

Og tax free på vei hjem. 😁

Aldri skjønt hvorfor folk går på museum osv på ferie 

Anonymkode: 4581e...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.7.2023 den 20.41):

Hadde råd til det siden jeg er 9000-, i minus. Var kun utgifter til det jeg trengte i år. Jeg hadde helt glemt ut at jeg skal i to bryllup i underkant om tre uker. Vel så det at jeg må ha bryllupsgave. Det hadde jeg glemt i feriebudsjettet. Dette er det jeg trengte en hjelpende hånd til. Ganske normalt altså. 

Anonymkode: 4581e...656

Kan du ikke bare sende et vipps krav til mor?

Anonymkode: 3bcee...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan du ikke bare sende et vipps krav til mor?

Anonymkode: 3bcee...89b

Må kanskje låne litt 

Anonymkode: 4581e...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Må kanskje låne litt 

Anonymkode: 4581e...656

Du får "låne" litt.

Anonymkode: 3bcee...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får "låne" litt.

Anonymkode: 3bcee...89b

Hva mener du?

Anonymkode: 4581e...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Aldri skjønt hvorfor folk går på museum osv på ferie 

Anonymkode: 4581e...656

Og jeg for min del kan ikke forstå at folk gidder å sole seg på ferie. Noe så kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (18 timer siden):

Jeg er lite interessert i å shoppe når jeg er på ferie. Penger bruker jeg på hotell, god mat og drikke, evt severdigheter. Ikke så mye mer enn det.

Og tax free på vei hjem. 😁

Jeg kan shoppe litt når jeg er på ferie, pengene sitter litt løsere da. Men sånn generelt så mangler jeg det shopping genet....  tax free hjem er et must😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...