Gå til innhold

Hvor mange kroner bruker du på en ferie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Savannah skrev (1 minutt siden):

ja dette er en merkelig tråd.  Klaging og sutring på grunn av ingenting.  

Så fint du kunne bidra med mer klaging og sutring.

Anonymkode: 3bcee...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så fint du kunne bidra med mer klaging og sutring.

Anonymkode: 3bcee...89b

Du fremstår i denne tråden som en bortskjemt drittunge.  Jeg har ikke klaget og sutret, tvertimot har jeg skrevet at mine barn klarer seg bra.  Du er for innelukket i din snevre verden til å forstå rekkevidden av det.  Hvis du er 14 - 15 år så forstår jeg det, men ikke hvis du er over 20 år.

Jeg kommer ikke til å svare deg mer.  Bruker ikke tiden min på idioteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (33 minutter siden):

Du fremstår i denne tråden som en bortskjemt drittunge.  Jeg har ikke klaget og sutret, tvertimot har jeg skrevet at mine barn klarer seg bra.  Du er for innelukket i din snevre verden til å forstå rekkevidden av det.  Hvis du er 14 - 15 år så forstår jeg det, men ikke hvis du er over 20 år.

Jeg kommer ikke til å svare deg mer.  Bruker ikke tiden min på idioteri.

Saksopplysning: Den du svarer, er ikke trådstarter / den som har hatt de fleste innleggene i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (35 minutter siden):

Du fremstår i denne tråden som en bortskjemt drittunge.  Jeg har ikke klaget og sutret, tvertimot har jeg skrevet at mine barn klarer seg bra.  Du er for innelukket i din snevre verden til å forstå rekkevidden av det.  Hvis du er 14 - 15 år så forstår jeg det, men ikke hvis du er over 20 år.

Jeg kommer ikke til å svare deg mer.  Bruker ikke tiden min på idioteri.

Like gretten som alltid.

Anonymkode: 3bcee...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (24 minutter siden):

Saksopplysning: Den du svarer, er ikke trådstarter / den som har hatt de fleste innleggene i tråden.

Takk for opplysningen.  Jeg trodde jeg svarte samme person hele veien.  Da er det stalkeren min som er frempå etter en lang tid.  Stakkaren har nok hatt et vanskelig sommer og prøver å la det gå utover meg.  Jeg har hatt fred for henne i lang tid nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (5 minutter siden):

Takk for opplysningen.  Jeg trodde jeg svarte samme person hele veien.  Da er det stalkeren min som er frempå etter en lang tid.  Stakkaren har nok hatt et vanskelig sommer og prøver å la det gå utover meg.  Jeg har hatt fred for henne i lang tid nå.

Ok. Tråden er ferdig fra min side. Ts! 

Anonymkode: 4581e...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Varierer alt etter hvor vi drar. Men vi pleier å bo på et billig hotell, og vi shopper og koser oss når vi først er på ferie. Da snur vi ikke på krona. 
Nå i sommer har vi vært hjemme, mannen og minsten var ei uke i utlandet mens han eldste hadde sommer jobb.. sparte mye på at jeg ikke var med på ferie. De pengene skal brukes på førerkort til eldstemann. Sånn ble det her i år 

Anonymkode: 55816...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var en uke på storbyferie. Det vi brukte penger på,  var mat, drikke og sightseeing. Vi er ikke shoppingmennesker. Var ikke på taxfree engang😅 Vi kjøpte litt suvernirer,  men bare noen småting. Vi vindusshoppet da, for det syns vi er allright. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...