Gå til innhold

Hvor mange kroner bruker du på en ferie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg jobber og spiser frokost kl 11. Det første måltidet på dagen for meg er når det er lunsj på jobben. 

Anonymkode: 3c87e...d1d

Takk. 

Anonymkode: 4581e...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg jobber og spiser frokost kl 11. Det første måltidet på dagen for meg er når det er lunsj på jobben. 

Anonymkode: 3c87e...d1d

Samme her. :) Når jeg er på jobb så er som oftest dagens første måltid i 12-tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (På 11.7.2023 den 7.56):

Jeg kan shoppe litt når jeg er på ferie, pengene sitter litt løsere da. Men sånn generelt så mangler jeg det shopping genet....  tax free hjem er et must😁

Tax free er shopping...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.7.2023 den 18.24):

Hei hvor nye bruker du på en ferie utenom mat? Hvor mye er ca normalt til klær, snacks og ting du har lyst på? Jeg har gjort mange kupp men når jeg regnet over har jeg brukt 9000 totalt på såkalte kupp😅😅😅 det er mer enn pleier ellers så nå må jeg låne litt… 

Anonymkode: 4581e...656

Vet ikke. Jeg har tilgang på 45 000 i mnd. Klarer å bruke opp alt på regninger. Har hytte og bruker ca 1500 kr på ferge hver måned. Den er så forbanna dyr.

Vi kjøper en del hobbyting, fornøyelsespark greier, klær, godteri (ikke til meg for jeg kan ikke kose meg med godteri, jeg). Kjøper dyr mat. 

Penga flyr

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Duvall skrev (50 minutter siden):

Vet ikke. Jeg har tilgang på 45 000 i mnd. Klarer å bruke opp alt på regninger. Har hytte og bruker ca 1500 kr på ferge hver måned. Den er så forbanna dyr.

Vi kjøper en del hobbyting, fornøyelsespark greier, klær, godteri (ikke til meg for jeg kan ikke kose meg med godteri, jeg). Kjøper dyr mat. 

Penga flyr

 

Tjener du alene 45.000? Har du diabetes siden du ikke kan spise godteri? 

Anonymkode: 4581e...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tjener du alene 45.000? Har du diabetes siden du ikke kan spise godteri? 

Anonymkode: 4581e...656

Nei, og nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Duvall skrev (16 minutter siden):

Nei, og nei.

Hvorfor kan du ikke spise godteri da? Er ikke samlet inntekt på under 50 minimalt? 

Anonymkode: 4581e...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor kan du ikke spise godteri da? Er ikke samlet inntekt på under 50 minimalt? 

Anonymkode: 4581e...656

Minimalt? Hva betyr det? 

Du har ikke noe med hvorfor jeg ikke kan spise godteri. Men det kan sende meg på sykehus 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Duvall skrev (5 minutter siden):

Minimalt? Hva betyr det? 

Du har ikke noe med hvorfor jeg ikke kan spise godteri. Men det kan sende meg på sykehus 

Nei huff da. Minimalt betyr det motsatte av maksimalt. 

Anonymkode: 4581e...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke denne tråden.  Jeg har vært på reise i ca. tre uker i juli, både alene og sammen med andre og nå på slutten sammen med min datter og hennes familie.  Hvor mye jeg har brukt av penger er min sak og min alene.  Mine døtre er voksne og forlanger ikke penger av meg.  Mennesker på førti år har som regel for lengst blitt økonomisk uavhengige av foreldrene sine hvis ikke det er noe spesielt.  Heldigvis har begge mine døtre god utdannelse og gode stillinger.

Jeg er ikke frokost menneske og er virkelig B menneske og har vært det hele livet.  Jeg sto likevel opp samtidig med dem (ca. kl. 09) og vi spiste frokost sammen og så kjørte vi videre sent på formiddagen.  Hva man kaller frokost, lunsj eller brunsj spiller lite rolle for meg i hverdagen når jeg er alene.  I dag spiste jeg det første måltidet ca. 12.30.

Det er noe i denne tråden som jeg ikke får tak på.  Det må være viktige deler som blir utelatt.  Spiseforstyrrelser kan f.eks. forklare en del, eller andre lidelser.  Jeg har ikke tenkt å ta stilling med noen eller noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (2 timer siden):

Jeg forstår ikke denne tråden.  Jeg har vært på reise i ca. tre uker i juli, både alene og sammen med andre og nå på slutten sammen med min datter og hennes familie.  Hvor mye jeg har brukt av penger er min sak og min alene.  Mine døtre er voksne og forlanger ikke penger av meg.  Mennesker på førti år har som regel for lengst blitt økonomisk uavhengige av foreldrene sine hvis ikke det er noe spesielt.  Heldigvis har begge mine døtre god utdannelse og gode stillinger.

Jeg er ikke frokost menneske og er virkelig B menneske og har vært det hele livet.  Jeg sto likevel opp samtidig med dem (ca. kl. 09) og vi spiste frokost sammen og så kjørte vi videre sent på formiddagen.  Hva man kaller frokost, lunsj eller brunsj spiller lite rolle for meg i hverdagen når jeg er alene.  I dag spiste jeg det første måltidet ca. 12.30.

Det er noe i denne tråden som jeg ikke får tak på.  Det må være viktige deler som blir utelatt.  Spiseforstyrrelser kan f.eks. forklare en del, eller andre lidelser.  Jeg har ikke tenkt å ta stilling med noen eller noe her.

Hvorfor skulle det være noe i tråden du ikke får tak i? 

Anonymkode: 4581e...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (2 timer siden):

Jeg forstår ikke denne tråden.  Jeg har vært på reise i ca. tre uker i juli, både alene og sammen med andre og nå på slutten sammen med min datter og hennes familie.  Hvor mye jeg har brukt av penger er min sak og min alene.  Mine døtre er voksne og forlanger ikke penger av meg.  Mennesker på førti år har som regel for lengst blitt økonomisk uavhengige av foreldrene sine hvis ikke det er noe spesielt.  Heldigvis har begge mine døtre god utdannelse og gode stillinger.

Jeg er ikke frokost menneske og er virkelig B menneske og har vært det hele livet.  Jeg sto likevel opp samtidig med dem (ca. kl. 09) og vi spiste frokost sammen og så kjørte vi videre sent på formiddagen.  Hva man kaller frokost, lunsj eller brunsj spiller lite rolle for meg i hverdagen når jeg er alene.  I dag spiste jeg det første måltidet ca. 12.30.

Det er noe i denne tråden som jeg ikke får tak på.  Det må være viktige deler som blir utelatt.  Spiseforstyrrelser kan f.eks. forklare en del, eller andre lidelser.  Jeg har ikke tenkt å ta stilling med noen eller noe her.

Jøssensvn da, det var da voldsomt.

Anonymkode: 3bcee...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvorfor skulle det være noe i tråden du ikke får tak i? 

Anonymkode: 4581e...656

Det må du spørre deg selv om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jøssensvn da, det var da voldsomt.

Anonymkode: 3bcee...89b

Hva er voldsomt?  At mine døtre i slutten av førtiårene forsørger seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2023 den 13.20):

Tjener du alene 45.000? Har du diabetes siden du ikke kan spise godteri? 

Anonymkode: 4581e...656

Det finnes noen som får utbetalt 45000 i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (17 minutter siden):

Det må du spørre deg selv om.

Ingen ting jeg vil dele med noen om om så. 

Anonymkode: 4581e...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (31 minutter siden):

hos deg?

Din. Merkelig å svare sånn i en tråd. Du virker veldig sur og gretten.

Anonymkode: 3bcee...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Din. Merkelig å svare sånn i en tråd. Du virker veldig sur og gretten.

Anonymkode: 3bcee...89b

ja dette er en merkelig tråd.  Klaging og sutring på grunn av ingenting.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...