Gå til innhold

Ukas trening, uke 27


Vhanja

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg fått kommet i gang med litt bevegelse igjen. Mosjon, i hvert fall, om ikke direkte trening.

Tirsdag: 2 km
Torsdag: To turer. 3 km + 1,6 km
Lørdag: 3 km
Søndag: 6,5 km

Det er 1,5 mil på ei uke, fornøyd med det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag: styrketrening + tredemølle

Tirsdag: styrketrening

Onsdag: Liten tur i marka (3 km)

Torsdag: styrketrening + tredemølle

Fredag: styrketrening 

Søndag: styrketrening

Er veldig fornøyd med treningen, spesielt med tanke på at jeg har slitt en del psykisk denne uken.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag - gåtur 6,3 km

Tirsdag - liten tur 3 km

Lørdag - fjelltur 8 km, mye bratt og mye sugende tungt myrterreng, var totalt gåen etter 4 timer!

Søndag - 12 km sykkeltur

Ganske fornøyd, kunne vært en tur på torsdag, men jeg puslet med mye annet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg klarer ikke å skille dagene i fra hverandre iom at det har vært fjelltur hver dag.

Det har variert litt hvor lange turer vi har hatt, da vi har hatt en del regn. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
AnonymBruker skrev (På 10.7.2023 den 8.39):

Solt meg i to uker. Telles det som trening? 

Anonymkode: aa2c7...c03

Hahaha ☀️☀️☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Jeg har vært på sommerstedet vårt fra søndag til lørdag. Ingen ordinære treningsøkter, men jeg har vært ganske aktiv likevel:

* kveldstur 2 timer en dag(riktignok ikke høyt tempo fordi jeg lette etter nattfiol, fant den dessverre ikke.

* klippet gresset i 1,5 time en dag

*lødde ved for min far 2 timer en dag

*spadde opp nytt blomsterbed en dag, 2-3 timer

*hadde ut alt fra kjøkkenskapene, vasket inni, vasket alle ting,  sorterte og ryddet på plass

*malte litt forskjellig inne 3 timer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (3 timer siden):

Jeg har vært på sommerstedet vårt fra søndag til lørdag. Ingen ordinære treningsøkter, men jeg har vært ganske aktiv likevel:

* kveldstur 2 timer en dag(riktignok ikke høyt tempo fordi jeg lette etter nattfiol, fant den dessverre ikke.

* klippet gresset i 1,5 time en dag

*lødde ved for min far 2 timer en dag

*spadde opp nytt blomsterbed en dag, 2-3 timer

*hadde ut alt fra kjøkkenskapene, vasket inni, vasket alle ting,  sorterte og ryddet på plass

*malte litt forskjellig inne 3 timer

Jeg må legge til litt i lista jeg også. Jeg er også på hytta og har klippet " plenen " med kantklipper for andre gang, jeg har båret store steiner. Jeg har dessuten gjort en litt tullete jobb. Jeg har luket hele innkjørselen for ugress. Dette brukte jeg to dager på. Nå har jeg så vondt på baksiden av lårene at jeg nesten ikke klarer å gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (4 minutter siden):

Jeg må legge til litt i lista jeg også. Jeg er også på hytta og har klippet " plenen " med kantklipper for andre gang, jeg har båret store steiner. Jeg har dessuten gjort en litt tullete jobb. Jeg har luket hele innkjørselen for ugress. Dette brukte jeg to dager på. Nå har jeg så vondt på baksiden av lårene at jeg nesten ikke klarer å gå :)

Og jeg har brukt slåmaskin for første gang, i går og i dag. Og raket langt gress. Mye tyngre enn jeg trodde det var, for armer og skuldre!

Og etter lunsj holdt vi på i mange timer med vedarbeid. Var SÅ sliten i kveld 😳 Fysisk arbeid er jammen meg god trening og godt for kroppen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (17 minutter siden):

Og jeg har brukt slåmaskin for første gang, i går og i dag. Og raket langt gress. Mye tyngre enn jeg trodde det var, for armer og skuldre!

Og etter lunsj holdt vi på i mange timer med vedarbeid. Var SÅ sliten i kveld 😳 Fysisk arbeid er jammen meg god trening og godt for kroppen 😁

Ja, det er det. Har ikke drevet med hagearbeud på mange år, siden den gang jeg bodde i enebolig, men nå er jeg i gang igjen. Det skulle egentlig være en naturtomt dette, men jeg klarer ikke å la være. Må ha det litt ordentlug rundt meg. Litt koselig å holde på også. Vi reiser videre på ferie i morgen så nå blir det mest byvandring fremover en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...