Gå til innhold

Ukas trening, uke 29.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Tirsdag : Båret steiner i mange timer. Mangler trillebår, så har fått god styrketrening. 

Onsdag : Det samme.

Torsdag : Det samme.

Lørdag : Fjelltur i lett terreng.

Søndag : Topptur. Beskrevet som krevende av Ut.no. Det er ikke alltid jeg synes det stemmer det som står på UT. Denne turen var ikke krevende. Bratt stigning hele veien, men det var en kort tur. Vi var oppe på en en time. Andre turer som bare er beskrevet som middels krevende, har vært mer krevende enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne uka ble det ingen trening, men fikk gått ett par turer, en fjelltur og en tur langs vei hver dag 🙂 Jeg håper på å få startet opp med treningen igjen denne uken, planen er å starte med en joggetur i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mosjonering forrige uke, men ikke så mye.

Tir: 1,5 km tur + liten joggeintervallsøkt
Tor: Joggeintervall 1x4
Fre: 3 km tur
Søn: Liten joggeintervallsøkt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lavender skrev (1 minutt siden):

Denne uka ble det ingen trening, men fikk gått ett par turer, en fjelltur og en tur langs vei hver dag 🙂 Jeg håper på å få startet opp med treningen igjen denne uken, planen er å starte med en joggetur i dag.

Det er jo noe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (4 minutter siden):

Det er jo noe det.

Det er det 😊 Jeg er alltid glad når jeg har noe å melde inn her, for jeg har som oftest i løpet av livet vert ganske inaktiv og i alle fall ikke trent hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg skrive noe, selv om det er svært lite. 

Har endelig kommet meg litt igang. Var for første gang på svært lenge å trente.  Hadde passe bra med angst, men det gikk bra. Fikk syklet 13min (4km) og tok 3 apparater. Effektiv trening var nok 25 min, men det holdt.  Er litt støl i dag og det føles godt, da har jeg liksom bevis på at jeg har gjort noe. Satser på at jeg kan rapportere om flere treningsøkter neste uke😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lavender skrev (2 minutter siden):

Det er det 😊 Jeg er alltid glad når jeg har noe å melde inn her, for jeg har som oftest i løpet av livet vert ganske inaktiv og i alle fall ikke trent hehe.

Jeg er også glad når jeg kan melde noe positivt her, det gjør noe med hue😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (9 minutter siden):

Jeg er også glad når jeg kan melde noe positivt her, det gjør noe med hue😊

Det gjør det. Synes også det er så kjekt med disse trådene fordi det er så motiverende 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
lavender skrev (1 minutt siden):

Det gjør det. Synes også det er så kjekt med disse trådene fordi det er så motiverende 😊

Så bra :) Det er god grunn til å fortsette med trådene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg var jo på Vestlandet forrige uke, og gjorde mye av det samme som uka før:

*slo med slåmaskin 

*raket, kjørte bort graset 

*brukte greinsaks i timesvis for å klippe ned kratt

Holdt på mange timer hver dag; mandag, tirsdag, onsdag og torsdag. Torsdag var jeg også en tur på stølen (gikk opp og ned - veldig bratt). Fredag reiste vi på biltur for helga, og det ble ikke noe mer trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går veldig i surr med dager og uker, men om jeg ikke tar aldeles feil så var det en 7km joggetur og en liten fjelltur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: Tur 7 km

Tirsdag: yoga + tur 4 km

Onsdag: tur 7 km

Fredag: tur 8 km

Fornøyd med turgåing i forrige uke, men jeg får ikke til yogaen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...