Gå til innhold

Fjerne ribbeina operasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er formålet ditt med å spørre om noe sånt her? 

Anonymkode: d4a61...001

Spør om det hår an fordi jeg så det ble snakket om på soMe 

Anonymkode: 8baa5...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Går det an? Om så hvor lang tid tar operasjonen?

Anonymkode: 8baa5...e31

Det er noen syke mennesker som har fått fjernet det nederste settet med ribben for å få smalere/mer markert midje, men jeg håper tror du skal lete forgjeves etter en kirurg her i landet som vil gjøre noe slikt. Ribbeina er der av en grunn - de skal beskytte lungene og andre indre organer og er på ingen måte noe som skal fjernes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Det er noen syke mennesker som har fått fjernet det nederste settet med ribben for å få smalere/mer markert midje, men jeg håper tror du skal lete forgjeves etter en kirurg her i landet som vil gjøre noe slikt. Ribbeina er der av en grunn - de skal beskytte lungene og andre indre organer og er på ingen måte noe som skal fjernes!

Ok. Går det an å ordne hofte partiet? Er det en mindre operasjon?

Anonymkode: 8baa5...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok. Går det an å ordne hofte partiet? Er det en mindre operasjon?

Anonymkode: 8baa5...e31

Å sage av hoftekammene for å få smalere hofter tror jeg heller ikke du vil finne noen som er villige til å gjøre. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Å sage av hoftekammene for å få smalere hofter tror jeg heller ikke du vil finne noen som er villige til å gjøre. Heldigvis.

Ikke ta de bort men ordne dem? 

Anonymkode: 8baa5...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ikke ta de bort men ordne dem? 

Anonymkode: 8baa5...e31

Ordne dem? Hva mener du med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Ordne dem? Hva mener du med det? 

Flytte på dem i forhold til kroppen. Vanskelig og forklare. Men dersom det ikke evt går kan man fettsuges på hoftene? 

Anonymkode: 8baa5...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Flytte på dem i forhold til kroppen. Vanskelig og forklare. Men dersom det ikke evt går kan man fettsuges på hoftene? 

Anonymkode: 8baa5...e31

Flytte på dem i forhold til kroppen??? 😂 Hvor skal du ha dem da? 

Aner ikke hva du mener, men ja, du kan sikkert få fettsugd hoftene om du har mye fett der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Flytte på dem i forhold til kroppen??? 😂 Hvor skal du ha dem da? 

Aner ikke hva du mener, men ja, du kan sikkert få fettsugd hoftene om du har mye fett der.

Ta bort fettet som er på kanten av hoftene til f eks overarmene? Det er fettet rundt hoftene som er hovedproblemet. Når jeg kjøper bukser stikker hoftene rett ut. 

Anonymkode: 8baa5...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ta bort fettet som er på kanten av hoftene til f eks overarmene? Det er fettet rundt hoftene som er hovedproblemet. Når jeg kjøper bukser stikker hoftene rett ut. 

Anonymkode: 8baa5...e31

Du har sikkert slike hofter som jeg ønsker meg. :) Kraftigere overarmer får du ved å trene litt, å sprøyte inn fett i overarmene er ingen god ide, det vil du nok angre på når du blir voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Du har sikkert slike hofter som jeg ønsker meg. :) Kraftigere overarmer får du ved å trene litt, å sprøyte inn fett i overarmene er ingen god ide, det vil du nok angre på når du blir voksen.

Nei det tror jeg ikke. De er stygge. Dekkes slike operasjoner av staten? 

Anonymkode: 8baa5...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei det tror jeg ikke. De er stygge. Dekkes slike operasjoner av staten? 

Anonymkode: 8baa5...e31

Neppe, det må sterke medisinske grunner til for å få dekket noe slikt. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei det tror jeg ikke. De er stygge. Dekkes slike operasjoner av staten? 

Anonymkode: 8baa5...e31

Hvorfor googler du ikke svaret?  Så slapp du og fremstå så umoden og uintelligent.  Jeg kan virkelig ikke huske at ungene mine spurte slike dumme spørsmål da de var i slutten av tenårene 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dorthe skrev (2 minutter siden):

Hvorfor googler du ikke svaret?  Så slapp du og fremstå så umoden og uintelligent.  Jeg kan virkelig ikke huske at ungene mine spurte slike dumme spørsmål da de var i slutten av tenårene 😩

Det finnes ikke dumme spørsmål bare dumme svar som ditt svar. Gå å drikk kaffe du så du blir litt mer hyggelig. 

Anonymkode: 8baa5...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor vil du ha fett i overarmene? 

Anonymkode: 6d40e...8fc

Vil fjerne fettet som er på hoftene lårene å sette dem et annet sted. Dette vet jeg gjøres med bryst operasjoner at man lan flytte eget fett inn der. 

Anonymkode: 8baa5...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Neppe, det må sterke medisinske grunner til for å få dekket noe slikt. Heldigvis.

Det mener jeg at jeg har når jeg misliker den delen av kroppen?! 

Anonymkode: 8baa5...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vil fjerne fettet som er på hoftene lårene å sette dem et annet sted. Dette vet jeg gjøres med bryst operasjoner at man lan flytte eget fett inn der. 

Anonymkode: 8baa5...e31

Hvorfor akkurat i armene? Armene blir mye finere om du trener slik at du får økt muskelmassen. Det blir strammere og finere enn fett som bare blir dvask og slapp. 

Uansett mistenker jeg at ingen leger vil foreta  fettsuging på deg (som du forøvrig må betale for selv) fordi du har en spiseforstyrrelse. 

Anonymkode: 6d40e...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...