Gå til innhold

Ukas trening, uke 31.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Mandag : Trening på Sats. Tredemølle og styrke for hele kroppen. 

Tirsdag : Det samme.

Torsdag : Det samme.

Søndag : Gåtur på 13 km. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag: klippet gresset hos min far i 1,5 time

Onsdag: klippet gresset hos min far i en drøy time

Torsdag: Trente styrke på treningssenteret; 1 time

Lørdag: syklet 2,5 mil (på elsykkel)

Søndag: Gikk tur i skogen, ulendt terreng, raskt tempo; 1 time og 45 minutter  .

Ble ikke så mye trening som jeg hadde planlagt, men det var veldig moro å være på treningssenteret igjen!

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: Styrketrening 

Onsdag: Styrketrening 

Torsdag: Styrketrening + tredemølle

Fredag: Styrketrening

Lørdag: Styrketrening + tredemølle

Det har kommet en del nye folk på treningssenteret den siste uken men det har gått veldig fint med tanke på angsten. Er glad for at jeg har brukt hele sommeren på å utfordre meg på å være der slik at det går lettere nå. 

Ellers har jeg ikke hatt kapasitet til å gå tur denne uken, men jeg har syklet en del til og fra trening og andre avtaler/ærender. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine skrev (10 timer siden):

Mandag: Styrketrening 

Onsdag: Styrketrening 

Torsdag: Styrketrening + tredemølle

Fredag: Styrketrening

Lørdag: Styrketrening + tredemølle

Det har kommet en del nye folk på treningssenteret den siste uken men det har gått veldig fint med tanke på angsten. Er glad for at jeg har brukt hele sommeren på å utfordre meg på å være der slik at det går lettere nå. 

Ellers har jeg ikke hatt kapasitet til å gå tur denne uken, men jeg har syklet en del til og fra trening og andre avtaler/ærender. 

 

Så god du er til å få trent! Inspirerende! I dag skal jeg trene rett etter jobb, tok med treningstøy i morges 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (4 timer siden):

Så god du er til å få trent! Inspirerende! I dag skal jeg trene rett etter jobb, tok med treningstøy i morges 🤩

Tusen takk! Jeg husker at det var veldig tungt å komme meg på trening i starten, men det ble lettere etter hvert når jeg fikk gode rutiner på det. Kan fortsatt ha  tunge dager da jeg helst vil droppe treningen men følelsen jeg får underveis og etterpå er verdt det. Stort sett gleder jeg meg til øktene da :) 

Lykke til på trening i dag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine skrev (8 minutter siden):

Tusen takk! Jeg husker at det var veldig tungt å komme meg på trening i starten, men det ble lettere etter hvert når jeg fikk gode rutiner på det. Kan fortsatt ha  tunge dager da jeg helst vil droppe treningen men følelsen jeg får underveis og etterpå er verdt det. Stort sett gleder jeg meg til øktene da :) 

Lykke til på trening i dag. :) 

Jeg pleier også å glede meg til treningsøktene! Får legge en plan for uka nå, sånn at jeg kommer godt i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
påskelilje skrev (13 timer siden):

Så god du er til å få trent! Inspirerende! I dag skal jeg trene rett etter jobb, tok med treningstøy i morges 🤩

Jeg satt og så på 16-ukers helvete med Martin Sundby, Jørn Hoel osv i dag og det hjalp på motivasjonen i kveld.  Jeg hadde  dårlig samvittighet over at jeg ikke kom meg på trening i kveld, slik jeg hadde tenkt. Men kom meg opp av sofaen da jeg så formen til Jørn Hoel :) Jeg gikk ut i gangen og tok de 9 etasjene med trapper 5 ganger på rad. Det blir 45 etasjer med trapper. Da fikk jeg i hvert fall gjort litt likevel :)De to første rundene tok jeg to trinn om gangen. Runde 3,4 og 5 tok jeg 2 og ett trinn annen hver etasje. Det føles som god trening det også. Ble i hvert fall svett. 

Endret av Nicklusheletida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (16 minutter siden):

Jeg satt og så på 16-ukers helvete med Martin Sundby, Jørn Hoel osv i dag og det hjalp på motivasjonen i kveld.  Jeg hadde  dårlig samvittighet over at jeg ikke kom meg på trening i kveld, slik jeg hadde tenkt. Men kom meg opp av sofaen da jeg så formen til Jørn Hoel :) Jeg gikk ut i gangen og tok de 9 etasjene med trapper 5 ganger på rad. Det blir 40 etasjer med trapper. Da fikk jeg i hvert fall gjort litt likevel :)De to første rundene tok jeg to trinn om gangen. Runde 3,4 og 5 tok jeg 2 og ett trinn annen hver etasje. Det føles som god trening det også. Ble i hvert fall svett. 

Jeg synes også det er SÅ inspirerende å se sånne program! Hadde en kjempegod økt i dag, på over en time. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (8 timer siden):

Jeg gikk ut i gangen og tok de 9 etasjene med trapper 5 ganger på rad. Det blir 45 etasjer med trapper. Da fikk jeg i hvert fall gjort litt likevel :)De to første rundene tok jeg to trinn om gangen. Runde 3,4 og 5 tok jeg 2 og ett trinn annen hver etasje. 

Kommenterte ikke trappene i går, men jeg tenkte på deg da jeg gikk opp trappene på jobb nå 😄 Det er i andre etasje, så fire trapper opp. 9 etasjer 5 ganger er jo helt vilt 😮 Jeg har løpt i trappene her kun én gang på de tolv årene jeg har jobbet her.... Tror det er 5 etasjer her - er aldri på toppen 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (3 timer siden):

Kommenterte ikke trappene i går, men jeg tenkte på deg da jeg gikk opp trappene på jobb nå 😄 Det er i andre etasje, så fire trapper opp. 9 etasjer 5 ganger er jo helt vilt 😮 Jeg har løpt i trappene her kun én gang på de tolv årene jeg har jobbet her.... Tror det er 5 etasjer her - er aldri på toppen 😄 

Takk for det :) Jeg hadde tatt det dobbelte hvis jeg hadde hatt Martin Johnsrud Sunby til å presse meg, slik han gjør i " 16- ukers helvete " :) Jeg ble svett, men ikke helt utslitt.

Det blir voldsomt mye selvskryt på meg nå gitt, men jeg føler meg i god form akkurat nå og det er selvsagt gøy 😀 Trappene var tyngre før ferien. 

Vi har hatt 4 ukers ferie. Det ble fjellturer flere ganger i uka. 16 og 17 hundremeters toppturer og mange turer i lettere terreng. Spesielt toppturene gir god trening.  Men det er jo mange bakker i lettere terreng også.

Men jeg vet at både motivasjonen og formen dessverre  kommer til å dale igjen jo nærmere jul vi kommer. Jeg skal prøve å holde formen ved like lengt mulig, men vet jo hvordsn det pleier å utvikle seg utover senhøsten 😒

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...