Gå til innhold

Liker eksen til ei bekjent....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig med morsan, jeg tror ikke han er så interessert.

Nå er tråden fem sider og jeg tror kanskje det ikke er mer å rapportere eller hente her på dol før du evt er direkte og åpen med han (og/ eller eksen hans).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kayia skrev (40 minutter siden):

Enig med morsan, jeg tror ikke han er så interessert.

Nå er tråden fem sider og jeg tror kanskje det ikke er mer å rapportere eller hente her på dol før du evt er direkte og åpen med han (og/ eller eksen hans).

Og før denne tråden var det minst to andre. Jeg har full forståelse for at TS synes det er vanskelig å være forelsket uten at det skjer noe og at hun lurer på hva og hvordan. Men det er lite å bidra med fra vår side. Jeg tenker at enten må hun ta mer tydelig initiativ, eller så må hun prøve å komme over han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (25 minutter siden):

Og før denne tråden var det minst to andre. Jeg har full forståelse for at TS synes det er vanskelig å være forelsket uten at det skjer noe og at hun lurer på hva og hvordan. Men det er lite å bidra med fra vår side. Jeg tenker at enten må hun ta mer tydelig initiativ, eller så må hun prøve å komme over han. 

Ja jeg må nok ta grep🤣🙈 At man kan være så krise i I slutten av 30årene. 

Han ringte meg idag på morgenen, noe han ikke pleier å gjøre. Det var noe med barna. Men altså, jeg svever jo bare han ringer meg. Jeg håper jeg tør å gi fart på sakene, vil han ikke besøke meg alene, så vet jeg han ikke er interessert. 

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 timer siden):

Han hadde kanskje ikke tid? Hvis du er så interessert i ham så kan du jo være litt mer direkte, menn er ofte veldig dårlige på å ta hint... 

Jeg skal gjøre det. Spør han rett ut om han vil komme på besøk/kaffe. Ja jeg tror han hadde dårlig tid igår, og som jeg skrev til @morsan, så ringte han meg idag. noe som aldri har skjedd før..

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 time siden):

Nå er tråden fem sider og jeg tror kanskje det ikke er mer å rapportere eller hente her på dol før du evt er direkte og åpen med han (og/ eller eksen hans).

Det er dessuten en tråd til her, og minst én på Kvinneguiden (sistnevnte har jeg ikke lest, men de kan jo fort bli noen km lange). Så han litt forsiktige typen dette handler om, skulle bare visst hvor mange som venter i spenning på avklaringen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skal gjøre det. Spør han rett ut om han vil komme på besøk/kaffe. Ja jeg tror han hadde dårlig tid igår, og som jeg skrev til @morsan, så ringte han meg idag. noe som aldri har skjedd før..

Anonymkode: b20c9...7a4

Da jeg gikk løs, kunne jeg alltid se av uttrykket i øynene hans om han var interessert. Altså måten han så på meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babette skrev (7 minutter siden):

Da jeg gikk løs, kunne jeg alltid se av uttrykket i øynene hans om han var interessert. Altså måten han så på meg på.

Det har jeg gjort med han her også. Det har tydet litt på at han liker meg, holder blikket lenge, smiler mye. Ser i øynene. Hsn er ofte fnig i det jeg sier, setter seg alltid med meg på tilstelninger  osv. Tatt han i å se litt på beina mine de gå gangene jeg har hatt på meg skjørt. Ikke glo, men lett opp og ned. ;) TS

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det har jeg gjort med han her også. Det har tydet litt på at han liker meg, holder blikket lenge, smiler mye. Ser i øynene. Hsn er ofte fnig i det jeg sier, setter seg alltid med meg på tilstelninger  osv. Tatt han i å se litt på beina mine de gå gangene jeg har hatt på meg skjørt. Ikke glo, men lett opp og ned. ;) TS

Anonymkode: b20c9...7a4

Det siste du skriver, trenger ikke å bety noe. Det er veldig mange mannfolk som "scanner" kvinners kropp nesten automatisk. At han liker deg, er det vel ingen tvil om, men spørsmålet er om han er interessert. Hvis du ser en gnist når dere har øyenkontakt og han holder blikket lenge, kan det være håp. Men det er også mulig han synes hele situasjonen er såpass komplisert at han ikke ønsker å ta steget videre uansett.

Veldig mange menn er konfliktsky i lettere eller sterkere grad. Og eksen hans kan godt være sjalu og mislike at han involverer seg med deg uansett om hun har ny partner. Hun har selvsagt inen "rett" til å styre ham, men kanskje vil han ikke såre henne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest b20c9...7a4
Babette skrev (2 timer siden):

Det siste du skriver, trenger ikke å bety noe. Det er veldig mange mannfolk som "scanner" kvinners kropp nesten automatisk. At han liker deg, er det vel ingen tvil om, men spørsmålet er om han er interessert. Hvis du ser en gnist når dere har øyenkontakt og han holder blikket lenge, kan det være håp. Men det er også mulig han synes hele situasjonen er såpass komplisert at han ikke ønsker å ta steget videre uansett.

Veldig mange menn er konfliktsky i lettere eller sterkere grad. Og eksen hans kan godt være sjalu og mislike at han involverer seg med deg uansett om hun har ny partner. Hun har selvsagt inen "rett" til å styre ham, men kanskje vil han ikke såre henne.

 

Takk for råd. Ja, er veldig enig med deg. Blikket holdes ei stund, men det er mens han prater. Han ser litt på munnen og lenge i øynene. (Veksler litt) Noe som ikke trenger å bety noe. Men han oppsøker meg i store anledninger/bursdager.... Idag ringte han meg nok for å gi en kjapp informasjon, så trenger heller ikke bety noe. Enig? 

Hun eksen kom kanskje helt tilfeldig, eller så valgte hun den dagen fordi hun visste det. Men hun har jo ikke noe med hva meg og han finner på, hun drar jo på ferie med sin mann. Hun dro fra han så tviler på han tenker at det sårer henne. Men alt må nok frem på bordet etterhvert, iallefall til han. Om ikke det er interesse tilbake så er det lurt å ikke nevne noe til henne. 

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest b20c9...7a4
laban skrev (3 timer siden):

Det er dessuten en tråd til her, og minst én på Kvinneguiden (sistnevnte har jeg ikke lest, men de kan jo fort bli noen km lange). Så han litt forsiktige typen dette handler om, skulle bare visst hvor mange som venter i spenning på avklaringen 😉

Godt det holdes anonymt og at det finnes mange her i Norge som kan være i nettopp denne situasjonen. Nå bor vi i en stor-by itillegg, så det skal godt gjøres at nettopp deg er "han". ,;-) 

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest b20c9...7a4 skrev (4 minutter siden):

Godt det holdes anonymt og at det finnes mange her i Norge som kan være i nettopp denne situasjonen. Nå bor vi i en stor-by itillegg, så det skal godt gjøres at nettopp deg er "han". ,;-) 

Anonymkode: b20c9...7a4

Jeg tror på ingen måte at han er på DOL eller KG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest b20c9...7a4
laban skrev (2 timer siden):

Jeg tror på ingen måte at han er på DOL eller KG. 

Ikke jeg heller. 

Men da burde jeg spørre han rett ut på SMS om han vil komme på besøk å håpe på at han sier JA 😃

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 59593...664
Gjest b20c9...7a4 skrev (6 minutter siden):

Ikke jeg heller. 

Men da burde jeg spørre han rett ut på SMS om han vil komme på besøk å håpe på at han sier JA 😃

Anonymkode: b20c9...7a4

Ja, gjør det så får du endelig ett ordentlig svar som du kan slå deg til ro med. Lykke til.

Anonymkode: 59593...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest b20c9...7a4
Gjest 59593...664 skrev (3 timer siden):

Ja, gjør det så får du endelig ett ordentlig svar som du kan slå deg til ro med. Lykke til.

Anonymkode: 59593...664

Det er akkurat det. Forberedt på begge svar😭 blir skikkelig lei meg om ikke han vil... 

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 59593...664
Gjest b20c9...7a4 skrev (Akkurat nå):

Det er akkurat det. Forberedt på begge svar😭 blir skikkelig lei meg om ikke han vil... 

Anonymkode: b20c9...7a4

Det forstår jeg godt, men er det ikke bedre å ta sjansen og få ett svar i stedet for å unngå å spørre i redsel for å bli såret? Har du forresten sendt han melding nå, er vel ikke noe å vente med?

Anonymkode: 59593...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest b20c9...7a4
Gjest 59593...664 skrev (8 timer siden):

Det forstår jeg godt, men er det ikke bedre å ta sjansen og få ett svar i stedet for å unngå å spørre i redsel for å bli såret? Har du forresten sendt han melding nå, er vel ikke noe å vente med?

Anonymkode: 59593...664

Ikke gjort deg enda...😂 er så pinlig! 

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (På 20.8.2023 den 20.59):

Det er helt greit å tilby ungene og den som skal hente dem, middag før de går. Og det er helt greit hvis tilbudet blir avvist. 

Sender mld idag😱😬

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (På 20.9.2023 den 11.25):

Enig med morsan, jeg tror ikke han er så interessert.

Nå er tråden fem sider og jeg tror kanskje det ikke er mer å rapportere eller hente her på dol før du evt er direkte og åpen med han (og/ eller eksen hans).

Han sa ja🙃😆 flaut, og litt pinlig. Men aller mest gøy! 

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (På 18.8.2023 den 23.36):

Dersom du spør henne hva hun synes om at du og eksen hennes kanskje blir sammen og hun ikke synes noe om det - hva gjør du da? Dropper henne eller ham? Det er vel for tidlig å kalle det noe i nærheten av et forhold ennå så det beste er vel å ta det rolig en god stund og se hva som skjer. 

Nå er jeg redd hun er sur på meg😢 han var her igår, og jeg aner ikke om han har sagt noe til henne om det. Men hun er rar idag og sagt nei til et møte imorgen. Jeg trodde jo ikke dette ville ha noe å si, hun er over eksen og skal gifte seg med ny mann. Er jeg et helt forferdelig menneske? Litt lei nå... 

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå er jeg redd hun er sur på meg😢 han var her igår, og jeg aner ikke om han har sagt noe til henne om det. Men hun er rar idag og sagt nei til et møte imorgen. Jeg trodde jo ikke dette ville ha noe å si, hun er over eksen og skal gifte seg med ny mann. Er jeg et helt forferdelig menneske? Litt lei nå... 

Anonymkode: b20c9...7a4

Det er mange aspekter i denne saken, men jeg skal nå kommentere kun på dette. Også den som er helt over eksen sin kan synes det er ubehagelig eller vanskelig å forholde seg til at en venninne får en tettere relasjon til ens eks. Det kan gjelde selv om man ikke er veldig nære venninner. Det er ikke det samme som at det ikke er «lov» for venninnen å bli kjæreste med han, men venninnen bør ta inn over seg muligheten for at dette vil kunne endre på vennerelasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...