Gå til innhold

Kunne du kjøpt en dunjakke til 7999-,?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Ville ikke hatt dunjakke om den ble kastet etter meg. 

Med mindre jeg bodde et sted det var gjennomsnittstemeratur på ÷ 20. Jeg syns dunjakker er stygge- uavhengig av farge og form 🙃

Det blir kaldt om vinteren minst - 10 og mest minus - 20

Anonymkode: 8aa2a...bc1

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det blir kaldt om vinteren minst - 10 og mest minus - 20

Okay. Ja, da kan jeg forsåvidt skjønne at du vil ha en. En lang en. Jeg hadde brukt den summen hvis du kan bruke den flere sesonger. 

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Okay. Ja, da kan jeg forsåvidt skjønne at du vil ha en. En lang en. Jeg hadde brukt den summen hvis du kan bruke den flere sesonger. 

Jeg har mange vinterjakker men ingen så dyre. Så jeg ønsker meg den til bursdagen . Hva bruker du om vinteren da? I Oslo kan. Det bli minus 20

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har mange vinterjakker men ingen så dyre. Så jeg ønsker meg den til bursdagen . Hva bruker du om vinteren da? I Oslo kan. Det bli minus 20

Jeg har ulljakker og  skinnfrakk med fór. Og en ganske fin ullkåpe selv om kåper ikke er helt meg det heller, men den er ganske fin. 

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Jeg har ulljakker og  skinnfrakk med fór. Og en ganske fin ullkåpe selv om kåper ikke er helt meg det heller, men den er ganske fin. 

Ulljakke som i kort jakke eller lang?

Annonse

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Nei. Jeg fikk en dunparkas (lang Bergans dunjakke) i julegave fra mannen min for 13 år siden (den er like fin fremdeles), den kostet 3000,- og det holder lenge for et ytterplagg for min del.

Men det er 13 år siden 🙂 det var sikkert rådyrt den gangen i 2010? 

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Nei. Jeg fikk en dunparkas (lang Bergans dunjakke) i julegave fra mannen min for 13 år siden (den er like fin fremdeles), den kostet 3000,- og det holder lenge for et ytterplagg for min del.

Og så har den holdt så lenge?

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er et merke som er bra. Har du kjøpt en så dyr jakke?

Nei, jeg har aldri kjøpt en jakke dyrere enn 1500. Ser virkelig ikke poenget.

Anonymkode: 061dc...c5d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...