Gå til innhold

Kunne du kjøpt en dunjakke til 7999-,?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lady HM skrev (Akkurat nå):

Men kjære deg, @Everybody Kan du forklare meg hva det er du reagerer på? Disse memene går lang over hodet på meg, og jeg forstår faktisk ikke hva du mener.

Det begynte med at du sa at du ikke bruker tid på å svare "random" personer på nettet. Så sa jeg "uhm, ok." Og så ble det et til meme og så ett til slutt hvor jeg ba deg om å stoppe.

Everybody skrev (4 minutter siden):

Det begynte med at du sa at du ikke bruker tid på å svare "random" personer på nettet. Så sa jeg "uhm, ok." Og så ble det et til meme og så ett til slutt hvor jeg ba deg om å stoppe.

Jeg sa jo ikke at jeg ikke brukte tid på å svare på nettet, det gjør jeg jo helt åpenbart - jeg svarte @Ekstra på at jeg ikke brukte mye energi på det (i negativ forstand) - siden hun var så bekymret for at det tappet meg for energi.

Lady HM skrev (1 minutt siden):

Jeg sa jo ikke at jeg ikke brukte tid på å svare på nettet, det gjør jeg jo helt åpenbart - jeg svarte @Ekstra på at jeg ikke brukte mye energi på det (i negativ forstand) - siden hun var så bekymret for at det tappet meg for energi.

Ok, skjønner, da legger vi dette flat. 👍👌🤝

• 3 måneder senere...
Everybody skrev (På 7.9.2023 den 15.55):

Jo hun er så søt og morsom.

Og i full gang igjen på Kvinneguiden.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1733635-jeg-vil-kjøpe-leilighet-i-2024-foreldre-nekter-med-bidrag

Anonymkode: 061dc...c5d

Nei, for da hadde jeg vært så på vakt for at jakken ikke skulle bli stjålet ute på byen at jeg ikke hadde fått med meg hvis noen la merke til meg. (Det er jo derfor jeg går på byen.) Men det er et vanskelig dilemma det der. For man må jo ha dyr jakke for å bli lagt merke til på byen i utgangspunket. (Ihvertfall hvis man vil følge manus.)

Endret av psykedeliker

Annonse

Everybody skrev (36 minutter siden):

Hun er nå klar for å kjøpe bolig. Hun har spart 100k på 5 år og vil kjøpe en leilighet til 2 mill men foreldrene må være kausjonist. Hun jobber deltid og går på skole. 😂

Og tror felleskostnader, kommunale avgifter og eiendomsskatt er inkludert i lånekostnadene. Jaja, lykke til.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og tror felleskostnader, kommunale avgifter og eiendomsskatt er inkludert i lånekostnadene. Jaja, lykke til.

Hun tjener 12k i måneden, vet ikke hva inflasjon er og sier hun må få leilighet siden alle andre hun kjenner har det. 😂

Everybody skrev (Akkurat nå):

Hun tjener 12k i måneden, vet ikke hva inflasjon er og sier hun må få leilighet siden alle andre hun kjenner har det. 😂

Må være trolling. Eller hun må være veldig blond.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eller hun må være veldig blond.

Eller begge deler? Blondiner er jo egentlig smarte, de bare later som de er helt blåst. Det er derfor de har det så gøy!

Endret av psykedeliker

Omtrent all dun produseres i Kina. Dyrene blir nappet levende. De får ett betong rør ned i halsen mens de napper av alle hårene på kroppen. Dette blir gjentatt hver 3 mnd. Vet du hvor mange gjess det trengs for å få dun til en jakke? 

75 mishandlede gjess går med for en jakke. 

Velg jakker fra

Save the Duck

eller

Didrikson.

Det finnes også andre dyrevennlig produsenter. Ikke gå med jakke av mishandlede dyr. 

Håper alle kan velge dyrevennlige jakker. 

Anonymkode: 0cd81...194

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...