Gå til innhold

Kunne du kjøpt en dunjakke til 7999-,?

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Mine barn hadde aldri fått en jakke til 8000,-. Da hadde de vært nødt til å jobbe og spare selv. 

Hvis man går sammen to og to ville det kun blitt 4000 på hver. Det er litt smålig når man har full jobb

Anonymkode: 8aa2a...bc1

Fortsetter under...

Lady HM skrev (Akkurat nå):

Ikke dunjakke, siden jeg ikke bruker det nok - men jeg har en trenchcoat som kostet 12 000 når jeg kjøpte den for 10 år siden - de ligger på omkring 26 000 nå.

Hvordan da?

Lady HM skrev (1 minutt siden):

Ikke dunjakke, siden jeg ikke bruker det nok - men jeg har en trenchcoat som kostet 12 000 når jeg kjøpte den for 10 år siden - de ligger på omkring 26 000 nå.

Det er sånn lange kåper sant? 

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En jakke er jo varig som lillemus hadde hatt sin i 13 år? Laban det er en investering.?

Det som er bakdel med merker er at de kan bli betraktet som harry etterhvert. Og jeg regner med at du som vil ha nettopp pga merket da ikke vil bruke den hvis merket blir sett på som utdatert? Da er det ikke særlig til investering. Jeg kjøper dyre ytterklær og fottøy nettopp fordi de skal brukes mange sesonger. Tror den jakka jeg bruker mest er fra 2008. Voksne sliter jo ikke ut yttertøy hvis det er god kvalitet. 

Så du må tenke etter om det faktisk er en investering. Du kan jo ønske deg den uansett. Noen bruker mye penger på klær, andre på reiser, møbler ( ikke minst ) oppussing osv. Så det handler om interesse og glede ved produktet. 

Men om det er en investeriing vet jeg ikke helt da...? 

Kashmir skrev (2 minutter siden):

Det som er bakdel med merker er at de kan bli betraktet som harry etterhvert. Og jeg regner med at du som vil ha nettopp pga merket da ikke vil bruke den hvis merket blir sett på som utdatert? Da er det ikke særlig til investering. Jeg kjøper dyre ytterklær og fottøy nettopp fordi de skal brukes mange sesonger. Tror den jakka jeg bruker mest er fra 2008. Voksne sliter jo ikke ut yttertøy hvis det er god kvalitet. 

Så du må tenke etter om det faktisk er en investering. Du kan jo ønske deg den uansett. Noen bruker mye penger på klær, andre på reiser, møbler ( ikke minst ) oppussing osv. Så det handler om interesse og glede ved produktet. 

Men om det er en investeriing vet jeg ikke helt da...? 

Jo for den kan vare i minst to sesonger, sånn tenkt ut fra nå. Jeg har alltid ønsket meg en parajumpers og når de hadde pels men aldri fått. Fikk i stedet en peak performance og den liker jeg ikke lenger. Som om den skulle erstattet parajumpers. 

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo for den kan vare i minst to sesonger, sånn tenkt ut fra nå. Jeg har alltid ønsket meg en parajumpers og når de hadde pels men aldri fått. Fikk i stedet en peak performance og den liker jeg ikke lenger. Som om den skulle erstattet parajumpers. 

Syntes er så,dyr jakke burde være langt lengre enn to sesonger.

Anonymkode: 061dc...c5d

laban skrev (Akkurat nå):

Jeg forsto det. Men jeg får ikke mer utbetalt eller færre regninger selv om noen i familien min har bursdag,

Så hvordan planlegger man det da når man vet at noen har bursdag? Regninger må jo gå utenom jul og bursdag? 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tenkte på hva slags. Aldri hørt om noe som koster 26.000 

En Burberry 🙂 

https://www.farfetch.com/no/shopping/women/burberry-the-short-kensington-heritage-trench-coat-item-18656099.aspx?storeid=11115

Endret av Lady HM

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...