Gå til innhold

Kunne du kjøpt en dunjakke til 7999-,?

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (5 minutter siden):

Jeg bryr meg fint lite om merker, har hørt om Parajumpers ja, men jeg har egentlig ikke hørt annet enn at dette er et populært merke hos snobbeungdommen på Oslo Vest og Blærum.

Nei de fleste andre steder i landet bærer jakken fordi det er iskaldt om vinteren. Dessuten er den fin og kan brukes både til hverdagen og til pynt. Flere jakker i en jakke. 

Anonymkode: 8aa2a...bc1

Fortsetter under...

laban skrev (2 minutter siden):

Hvis noen jeg pleier å gi bursdagsgave til, ønsket seg ny vinterjakke, kunne jeg gitt 2000 - 2500 til formålet. Så kunne de selv funnet ut om de ville spare opp til en svindyr jakke eller kjøpt seg en rimeligere.

Det er lurt å kjøpe sesongplagg når sesongen går mot slutten, ikke når den nærmer seg. 

Parajumpers kommer ikke på tilbud ikke den jeg vil ha. Hvorfor ikke bare til hele formålet hvis de hadde hatt bursdag rett før jul?

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ikke bare til hele formålet hvis de hadde hatt bursdag rett før jul?

Det har jeg forsøkt å forklare: Jeg gir ikke bort så mange penger hvis de skal gå til merkeklær. Da kan jeg gi et bidrag, og så kan mottaker selv prioritere - kjøpe en billigere jakke, eller bidra selv. 

laban skrev (2 minutter siden):

Det har jeg forsøkt å forklare: Jeg gir ikke bort så mange penger hvis de skal gå til merkeklær. Da kan jeg gi et bidrag, og så kan mottaker selv prioritere - kjøpe en billigere jakke, eller bidra selv. 

Ja jeg forstår det men når man slår sammen både jul og bursdag bør ikke den som har bursdag før jul straffes for og være født før jul og ikke bli møtt at man ikke skal få ønsket oppfylt fordi det er dyrt resten av året. Prøv og forstå meg og. De som blir født tidligere i året ville fått ønsket oppfylt helt sikkert. 

Annonse

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jo for den kan vare i minst to sesonger, sånn tenkt ut fra nå. Jeg har alltid ønsket meg en parajumpers og når de hadde pels men aldri fått. Fikk i stedet en peak performance og den liker jeg ikke lenger. Som om den skulle erstattet parajumpers. 

Du får jo bare ønske deg det. 

laban skrev (Akkurat nå):

Du skrev jo nettopp at den jakka ikke kommer på salg? 

Ja den gjør ikke det men når man har jul og bursdag tett opp mot hverandre så burde man fått ønsket synes jeg. Men det skjønner jeg jeg er alene om som vanlig. 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Som sagt så tror jeg ikke dere forstår dette så godt hvis man ikke er opptatt av merker. 

Det kommer an på merket. Og produkt 🙂 Jeg syns det er kult med spesielle klær, og noen merker og designere liker jeg. Men liker jeg et plagg så bryr jeg meg ikke om det er "riktig" merke eller ikke. 

Endret av Kashmir
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som sagt så tror jeg ikke dere forstår dette så godt hvis man ikke er opptatt av merker. 

Vet du hva min sønn en gang sa om merkeklær? "Hva er egentlig greia med merkeklær? Det er jo bare vanlige klær med ett eller annet merke på?!" 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja den gjør ikke det men når man har jul og bursdag tett opp mot hverandre så burde man fått ønsket synes jeg. Men det skjønner jeg jeg er alene om som vanlig. 

Slå sammen bursdags- og julegave, mener du? Ja, det kunne jeg gått med på. Men da hadde det ikke kommet noen "trøste-julegave" under treet - og jeg ville ikke gitt bort så mye som 8000 kr uansett. 

Annonse

laban skrev (5 minutter siden):

Slå sammen bursdags- og julegave, mener du? Ja, det kunne jeg gått med på. Men da hadde det ikke kommet noen "trøste-julegave" under treet - og jeg ville ikke gitt bort så mye som 8000 kr uansett. 

Ja slått sammen. Hvorfor? Hvis man har to forelder så man jo tenke at de to har to inntekter og skal slå sammen jul og bursdag med to inntekter? 2500+2500+2500 = 5000 + gave fra nissen 2000-? 

Lillemus skrev (9 minutter siden):

Vet du hva min sønn en gang sa om merkeklær? "Hva er egentlig greia med merkeklær? Det er jo bare vanlige klær med ett eller annet merke på?!" 

Men gutter har ikke peiling på dette 

Kashmir skrev (10 minutter siden):

Det kommer an på merket. Og produkt 🙂 Jeg syns det er kult med spesielle klær, og noen merker og designere liker jeg. Men liker jeg et plagg så bryr jeg meg ikke om merket. 

Ja det er en Parajumpers som har vært i markede i mange år og selger kvalitet. Det er spesielt fordi du får mange ting i en Jakke. Da slipper du å gå med ull kåpe. 

Everybody skrev (6 minutter siden):

Det er stor forskjell på en genser fra Cubus og en genser fra Lacoste.

Jeg er jo enig i det, men så lenge mine to var i full vekst så fikk de klar beskjed om at de ikke fikk kjempedyre merkeklær som de vokste ut av i løpet av en sesong - jeg hadde ikke tenkt å sponse yngre slektninger med dyre arveklær. Dette hadde de heldigvis ingen problemer med å forstå. Begge to hadde også nå, i voksen alder, ikke likt å få så dyre klær som en jakke til 8000,-, det har de gitt klart uttrykk for, det synes de er helt unødvendig bruk av penger.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja slått sammen. Hvorfor? Hvis man har to forelder så man jo tenke at de to har to inntekter og skal slå sammen jul og bursdag med to inntekter? 2500+2500+2500 = 5000 + gave fra nissen 2000-? 

Slapp av litt med den jakka nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...