Gå til innhold

Ukas trening, uke 35.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Denne uka har jeg prioritert bare gåturer fremfor trening på Sats. Har hatt behov for frisk luft :)

Har gått tur hver dag. Lengden har variert. Jeg har ikke brukt app' en , så har ikke oversikt.

I helga ble det fjellturer både lørdag og søndag. En lengre tur på lørdag og en kortere på søndag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettersom jeg har vært relativt aktiv for en gangs skyld får jeg vel oppsummere 😅

Mandag: Spinning intervall

Tirsdag: Styrketrening

Fredag: rask gåtur en drøy time

Lørdag: En drøy time padling + strekking

Søndag: To timers gåtur + en knapp time styrke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Ekstra skrev (10 minutter siden):

Ettersom jeg har vært relativt aktiv for en gangs skyld får jeg vel oppsummere 😅

Mandag: Spinning intervall

Tirsdag: Styrketrening

Fredag: rask gåtur en drøy time

Lørdag: En drøy time padling + strekking

Søndag: To timers gåtur + en knapp time styrke.

 

 

Det var da litt av ei uke. Veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med uka:

Tirsdag: syklet til og fra jobb.

Onsdag: 1 time styrketrening og 1 time myk yoga

Fredag: 1 time styrketrening 

Lørdag: 2 timers gressklipping + 25 min løpetur i skogen

I tillegg har jeg lødd 1 mål ved,  samt svømt i sjøen 3 ganger i helga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uken startet greit, men så ble jeg smådårlig mot slutten:

Mandag - 20 min rockering

Tirsdag - 20 min rockering + drøyt 10 km sykkeltur

Onsdag - 25 min rockering

Torsdag - 20 min rockering + drøyt 8 km sykkeltur

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiv gjeng her! Det ble en bra uke her også. Joggeturer på 5 og 6 km pluss at jeg meldte meg på et 10km løp i siste liten.

Det gikk helt OK. Dårligere enn i fjor og før, men ikke helt krise heller. Jeg er for tung til å forvente noe mer.

Det er på en måte lett å gå ned, men man må ha mer lyst på vektnedgang enn karbohydrater. Jeg har ikke vært helt der i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel skrev (11 minutter siden):

Aktiv gjeng her! Det ble en bra uke her også. Joggeturer på 5 og 6 km pluss at jeg meldte meg på et 10km løp i siste liten.

Det gikk helt OK. Dårligere enn i fjor og før, men ikke helt krise heller. Jeg er for tung til å forvente noe mer.

Det er på en måte lett å gå ned, men man må ha mer lyst på vektnedgang enn karbohydrater. Jeg har ikke vært helt der i det siste.

Det var en grei måte å se det på som jeg skal skrive meg bak øret (ikke helt sikker på at det funker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg skrive mer positivt.  Etter å ha vært sengeliggende lenge så har jeg mistet mye muskler og er i elendig form. Skal nå begynne å trene meg sakte opp. Så denne uka har for meg vært veldig positiv😊

- Mandag - treningssenteret - syklet 15min og 3 apparater (skal ha lange serier, 20-30 repetisjoner × 3 og lette vekter)

- Torsdag - treningssenteret  - syklet 15min og 4 apparater 

- Fredag - treningssenteret  - svømt 40min (700m) Da fikk jeg så kramper i leggene at jeg bare måtte gi meg, men tror det var bra for jeg var veldig sliten.

Utenom dette har jeg gjort noe positivt for enten meg selv eller andre hver dag utenom lørdagen, da var jeg så sliten at jeg måtte ha en tusledag hjemme. Er så fornøyd og glad for at jeg kan bevege meg mer😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (7 timer siden):

Endelig kan jeg skrive mer positivt.  Etter å ha vært sengeliggende lenge så har jeg mistet mye muskler og er i elendig form. Skal nå begynne å trene meg sakte opp. Så denne uka har for meg vært veldig positiv😊

- Mandag - treningssenteret - syklet 15min og 3 apparater (skal ha lange serier, 20-30 repetisjoner × 3 og lette vekter)

- Torsdag - treningssenteret  - syklet 15min og 4 apparater 

- Fredag - treningssenteret  - svømt 40min (700m) Da fikk jeg så kramper i leggene at jeg bare måtte gi meg, men tror det var bra for jeg var veldig sliten.

Utenom dette har jeg gjort noe positivt for enten meg selv eller andre hver dag utenom lørdagen, da var jeg så sliten at jeg måtte ha en tusledag hjemme. Er så fornøyd og glad for at jeg kan bevege meg mer😊

 

Dette var godt å høre ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (7 timer siden):

Det var en grei måte å se det på som jeg skal skrive meg bak øret (ikke helt sikker på at det funker ;)

Hm. Gjenkjennbart 🙃😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ikke fått trent noe pga kraftige svimmelanfall så har dessverre ingenting å komme med 😔

En venninne av meg kom innom i dag med noen manualer og strikk som hun har lånt av meg,  så jeg skal prøve å få til i iallfall et par lette treningsøkter hjemme denne uken, bare for å ikke falle helt ut av treningsrutinene mine. Jeg håper jeg får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...