Gå til innhold

Ukas trening - uke 36


Lillemus

Anbefalte innlegg

Ble da litt aktivitet denne uka også:

Mandag - 20 min rockering

Tirsdag - 20 min rockering + gange opp trappene 15 etasjer! Ja, jeg var støl i leggene i mange dager etterpå!

Onsdag - Stavgang 3,7 km

Torsdag - busset til jobb og gikk i stedet for å ta en ny buss det siste stykket til jobb så det ble tilsammen ca. 6,5 km, hvorav 1,8 km er real motbakke

Fredag - 20 min rockering + 2,6 km stavgang, en liten tur på kvelden bare, måtte ha litt luft

Lørdag - hagejobbing

Søndag - rensing av takrenner så jeg klatret opp og ned av stigen 10-12 ganger + 4,3 km tur med Pokemon Go :)

Greit fornøyd med uka, har også tatt planken 2-3 ganger hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne uka ble det bare én gang på treningssenteret (1 time styrketrening), tror det var fredag.

I dag gikk vi tur i skogen, 9,5 km. Etterpå løftet vi på vedsekker, så da ble det jo litt styrketrening likevel 😁

Ellers syklet jeg til og fra jobb 2 dager. Og så hadde jeg en fysisk tung arbeidsdag på mandag. Stod, løftet, bøyet meg opp og ned fra 8 til 16. Var såååå sliten!

Jeg har badet 6 av 7 dager denne uka (9 av de 10 siste dagene)! Temperaturen er deilig; stort sett 17-19 grader. I går var det muligens 16. Har badet i ferskvann kun i dag, ellers i sjøen. Svømmer et stykke når jeg først bader 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er få punkter på lista, men jeg er fornøyd. Det var en joggetur på 7km og en skikkelig 10 timers fjelltur med flere topper.

Jeg har ikke lenger noen unnskyldning for å ikke trene styrke siden armen er bra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også få punkter på lista, men har hatt mange avtaler denne uka + veldig lite søvn. Greier ikke så mye hver dag ennå, så jeg skal vel egentlig være fornøyd med at jeg har gjennomført det jeg har måttet.  Noen ganger så hoper det seg opp med avtaler, sånn er det bare. Har fått til en times trening på treningssenteret sist mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg går bare tur for tiden. 

Det ble 2 raske gåturer sammen med samboer i starten av uka. Husker ikke dager. Da går vi så fort vi kan oppover bratte bakker. Jeg sammenligner meg alltid med samboer når jeg går oppover bakkene og det står fortsatt ikke så dårlig til etter formen jeg bygde opp i sommer. Jeg har også gått noen korte turer i lunsjen. 

I går søndag gikk vi ca en mil.

Jeg har ikke lov til å løfte tungt nå etter operasjonen, så det blir ingen trening på Sats de neste 14 dagene. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...