Gå til innhold

Trening - uke 38


påskelilje

Anbefalte innlegg

Uka føyk (igjen) avgårde uten så mye trening, men heldigvis kom vi oss ut på tur både lørdag og søndag, så da hjalp det litt:

Onsdag: styrketrening på treningssenter; en liten time

Lørdag: 3,5 times tur på fjellet i Telemark. Helt nydelig! Vi var oppe på en topp og gikk et stykke bakover, og så tilbake igjen. God trim.

Søndag: Vi gikk trappene opp (800 trinn) fra Dalen til Rui, og ned igjen. Holdt ganske høyt tempo opp. Kjenner det godt i leggene i dag 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var syk neste hele forrige uke så det ble kun med en tur på fredag, den var ca. 3 km så det var ikke all verden, men sånn ble nå den uka. Formen er så å si bra igjen nå, så denne uka blir bedre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske vanlig og helt ok uke her treningsmessig. En gang styrke, en gang yoga, en gang kombinert sykkel- og "topptur" (i den grad man bruker slike begreper ved byen), med 400 høydemeter+, så bra trening. Og en tretimers gåtur søndag. Så sant jeg har tid og mulighet forsøker jeg å trene eller trimme minst annenhver dag, og fornøyd når jeg får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent lett styrke hjemme ca 20 min  og gått turer hver dag for å vedlikeholde formen litt.

Det skal bli så godt å trene igjen på treningssenter med tunge vekter  for det savner jeg skikkelig. jeg har det ikke bra når jeg ikke får trent ordentlig. På onsdag har jeg time på Rikshospitalet så da håper jeg får klarsignal til å trappe opp på treningen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Forrige uke ble det korte gåturer mandag, tirsdag, onsdag og torsdag. Trappa på 9 etg ble også tatt noen ganger, men jeg har ikke vært flink til å notere dager i siste. Må skjerpe meg på det. Fredag ble det ikke noe trening, da vi dro til fjells fredag kveld og på lørdag hadde jeg hyttekontor. Etterpå ble det hagearbeid. Men på søndag ble det en lengre fjelltur. Det var veldig deilig. Har høstferie nå, så det blir flere fjellturer i dagene fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (10 timer siden):

Uka føyk (igjen) avgårde uten så mye trening, men heldigvis kom vi oss ut på tur både lørdag og søndag, så da hjalp det litt:

Onsdag: styrketrening på treningssenter; en liten time

Lørdag: 3,5 times tur på fjellet i Telemark. Helt nydelig! Vi var oppe på en topp og gikk et stykke bakover, og så tilbake igjen. God trim.

Søndag: Vi gikk trappene opp (800 trinn) fra Dalen til Rui, og ned igjen. Holdt ganske høyt tempo opp. Kjenner det godt i leggene i dag 😄 

Det er så fint på Rui. Perfekt fotomotiv der oppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...