Gå til innhold

Trening uke 39


påskelilje

Anbefalte innlegg

To ganger denne uka skulle jeg sykle til jobb. Begge gangene streiket batteriet på sykkelen, så nå har jeg levert den inn for reparasjon. Kjipt!

Vel - ellers ble det en times styrketrening torsdag, samt 3,5 times tur i bratt terreng sammen med mann og sønn. Etterpå fårikålmiddag sammen med svigermor ❤️, skal si det smakte, @Nicklusheletida !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Du kom meg akkurat i forkjøpet @påskelilje : ) Var innom for å starte tråden nå. Jepp, fårikål er godt :)Vi skal ha det igjen neste helg. Samboeren dro hjem i sted . Vi har hatt ei høstferieuke på hytta og jeg er igjen alene på hytta nå for å ha hyttekontor ei uke . Jeg har lovet å ha fårikålmiddagen klar til han, søsteren, svogeren og faren hans kommer på fredag :)

Så til treninga : 

Mandag : Fjelltur. 1,2 mil. 

Tirsdag : Fjelltur 1,5 mil. ( Topptur ) 

Torsdag : Fjelltur : Noen få km. Hadde en gjest på besøk som var i skremmende dårlig form, så vi måtte snu.  

Fredag : Fjelltur : Ca 1 mil. 

Lørdag : Fjelltur 1, 5 mil. 

Søndag : Fjelltur 6,5 km + hagearbeid. 

Er fornøyd med uka. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (12 minutter siden):

Du kom meg akkurat i forkjøpet @påskelilje : ) Var innom for å starte tråden nå. Jepp, fårikål er godt :)Vi skal ha det igjen neste helg. Samboeren dro hjem i sted . Vi har hatt ei høstferieuke på hytta og jeg er igjen alene på hytta nå for å ha hyttekontor ei uke . Jeg har lovet å ha fårikålmiddagen klar til han, søsteren, svogeren og faren hans kommer på fredag :)

Så til treninga : 

Mandag : Fjelltur. 1,2 mil. 

Tirsdag : Fjelltur 1,5 mil. ( Topptur ) 

Torsdag : Fjelltur : Noen få km. Hadde en gjest på besøk som var i skremmende dårlig form, så vi måtte snu.  

Fredag : Fjelltur : Ca 1 mil. 

Lørdag : Fjelltur 1, 5 mil. 

Søndag : Fjelltur 6,5 km + hagearbeid. 

Er fornøyd med uka. 

 

Å i all verden så lange turer dere går - dag etter dag!!!! Herlig!!!

Kjedelig med turvenner som en ikke funker med 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått noen øvelser av manuellterapeuten jeg var hos sist mandag og uken ble som følger:

Mandag - hos manuellterapeuten

Tirsdag - øvelsene (var på teateret på kvelden)

Onsdag - øvelsene + oppvarming på mølla + styrke

Torsdag - øvelsene (var borte på besøk etter jobb)

Fredag - øvelsene + gåtur 4,5 km

Lørdag - øvelsene + 2 gåturer (butikken + noe Pokemongreier jeg måtte gjøre! 😂 ), ca. 6 km tilsammen

Søndag - øvelsene + gå-jogg m/pokemon, 5 km

Foreløpig er det mer vondere enn bedre (slimposebetennelse/irritasjon i hoftene), men jeg skal tilbake til manuellterapeuten om to uker og har tenkt å fortsette med øvelsene til da i alle fall - under mottoet "det må bli verre før det blir bedre!" :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (1 time siden):

Å i all verden så lange turer dere går - dag etter dag!!!! Herlig!!!

Kjedelig med turvenner som en ikke funker med 😥

Vi hadde jo en viss misstanke på forhånd . Det gikk greit :) Gjesten ble skremt selv og ville sette i gang tiltak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg berget det i land med en 8km joggetur og en liten fjelltur til en liten topp.

Forrige uke valgte jeg å forbigå i stillhet. Ingen trenging. Det var mye dugnad som gjorde at jeg ble sliten og støl uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...