Gå til innhold

Jeg er så drittlei av meg selv, av det å være feit og det å aldri klare å lykkes med å gå ned i vekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere gått ned ca 20 kg og har nå 20 kg til jeg må gå ned, men jeg får det bare ikke til. Forsøker spise passe porsjoner, sprekker og spiser for mye. Forsøker spise sunt, sprekker og spiser usunt. Forsøker trene, mister motivasjonen og ligger for det meste bare på sofaen. 

Jeg er så drittlei av å leve slik.

Hjelp?

Anonymkode: b4129...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har tidligere gått ned ca 20 kg og har nå 20 kg til jeg må gå ned, men jeg får det bare ikke til. Forsøker spise passe porsjoner, sprekker og spiser for mye. Forsøker spise sunt, sprekker og spiser usunt. Forsøker trene, mister motivasjonen og ligger for det meste bare på sofaen. 

Jeg er så drittlei av å leve slik.

Hjelp?

Anonymkode: b4129...097

Du kan jo ta en titt på FUS (Frisk Uten Sukker) og se om du kjenner deg igjen i noe der? Om du får noen "knagger" å henge dette på så kan det hende det blir mer overkommelig for deg å komme ut av en ond sirkel. Sjekk bøkene til Bente Josefsen, "Sukkeravhengig?" og "Sukkerdetox på 14 dager", det er hun som står bak FUS. :) Hun har også egen fb-gruppe som du kan se på om du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (18 minutter siden):

Du kan jo ta en titt på FUS (Frisk Uten Sukker) og se om du kjenner deg igjen i noe der? Om du får noen "knagger" å henge dette på så kan det hende det blir mer overkommelig for deg å komme ut av en ond sirkel. Sjekk bøkene til Bente Josefsen, "Sukkeravhengig?" og "Sukkerdetox på 14 dager", det er hun som står bak FUS. :) Hun har også egen fb-gruppe som du kan se på om du er interessert.

Takk, skal definitivt sjekke det ut.

Anonymkode: b4129...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...