Gå til innhold

Har dere nettopp gjort en oppdatering?


Lillemus

Anbefalte innlegg

De siste dagene har det blitt sånn at når man klikker seg inn i en tråd fra "Siste innlegg" så kommer man ikke til det første nye svaret i tråden, men øverst på den siste siden i tråden og så må man scrolle seg ned til det siste nye svaret. Tidligere kom man jo til det første nye svaret, noe som var utrolig mye mer praktisk. Hvorfor har dere endret på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det ble gjort en oppdatering i går kveld, men det skal ikke ha påvirket dette på noen måte, og det er heller ikke trolig i at det er årsaken om det har pågått i noen dager. 

Hvilken nettleser og enhet bruker dere? Jeg får nemlig ikke feilen hos meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (12 minutter siden):

Det ble gjort en oppdatering i går kveld, men det skal ikke ha påvirket dette på noen måte, og det er heller ikke trolig i at det er årsaken om det har pågått i noen dager. 

Hvilken nettleser og enhet bruker dere? Jeg får nemlig ikke feilen hos meg. 

Jeg har Samsung og bruker Chrome. Men det funker jo på KG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg har Samsung og bruker Chrome. Men det funker jo på KG. 

Og nå er alle forumene oppdatert likt, så rart at det kun skjer her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (6 minutter siden):

Og nå er alle forumene oppdatert likt, så rart at det kun skjer her. 

Det skjer ikke kun her. Sjekk alle forum du er admin på, så ser du at dette ble tatt opp i går kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Det skjer ikke kun her. Sjekk alle forum du er admin på, så ser du at dette ble tatt opp i går kveld. 

Det er kun to av de seks forumene jeg er ansvarlig for hvor dette har kommet som tilbakemelding, og flere har opplevd det over dager som betyr at det begynte før oppdateringen som ble utført. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin skrev (5 minutter siden):

Det er kun to av de seks forumene jeg er ansvarlig for hvor dette har kommet som tilbakemelding, og flere har opplevd det over dager som betyr at det begynte før oppdateringen som ble utført. 

Javel, men da gikk det fra ett til to. Men jeg er sikkert feilinformert. Det ble først tatt opp i går kveld.

Uten at jeg skal kverulere videre på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (8 minutter siden):

Javel, men da gikk det fra ett til to. Men jeg er sikkert feilinformert. Det ble først tatt opp i går kveld.

Uten at jeg skal kverulere videre på det..

Ja, var klar over begge to, var mer ett direkte svar til Glitter som bare hadde problemet her og ikke på KG hvor samme oppdatering er gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (1 time siden):

Det ble gjort en oppdatering i går kveld, men det skal ikke ha påvirket dette på noen måte, og det er heller ikke trolig i at det er årsaken om det har pågått i noen dager. 

Hvilken nettleser og enhet bruker dere? Jeg får nemlig ikke feilen hos meg. 

Bruker både mac og en vanlig pc og altså både Safari og Chrome, samme utrolig irriterende feil på begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (2 timer siden):

Det er kun to av de seks forumene jeg er ansvarlig for hvor dette har kommet som tilbakemelding, og flere har opplevd det over dager som betyr at det begynte før oppdateringen som ble utført. 

Denne feilen begynte idag eller igår kveld hos meg. La meg tidlig kl 20 igår kveld så usikker

Anonymkode: 5823f...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...