Gå til innhold

Har dere nettopp gjort en oppdatering?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kashmir skrev (21 timer siden):

Er jeg feilinformert igjen? 

Kan ikke stole på kildene mine lenger, for på ett av forunene fikk du ifølge dem info fra teknisk forrige torsdag eller fredag.

Jeg fikk beskjed fra teknisk om at feil var rapportert inn fredag forrige uke, dette pga tilbakemeldinger fra ett av våre forum. Ikke at teknisk selv opplevde problemet og kunne dermed feilsøke i sin egen kode.

Feilen oppstår nå på alle våre forum og det jobbes fortsatt med å finne feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (44 minutter siden):

Vi har prøvd å gjøre noe nå, opplever dere hopping enda? Det ga seg nemlig her. 

Ser ut til at det ga seg her også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra på det problemet at man går rett til første innlegg når man går inn på en tråd. Men hvis man trykker på forsiden så hopper det fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (28 minutter siden):

Det er bra på det problemet at man går rett til første innlegg når man går inn på en tråd. Men hvis man trykker på forsiden så hopper det fortsatt.

Samme her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det hoppet på forsiden hele tiden? For det opplevde jeg først i sta, men var ikke sikker på om det var før eller etter retting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkeanonymnok
Admin skrev (1 time siden):

Har det hoppet på forsiden hele tiden? For det opplevde jeg først i sta, men var ikke sikker på om det var før eller etter retting. 

Hos meg har det hoppet hele tiden på forsiden. Også nå. Men det andre er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det positive er at hvor feilen ligger er oppdaget, det negative er at det er utenfor vår kontroll. Men da har vi kontroll og vi håper det blir ordnet veldig, veldig fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det begynt å hoppe når man trykker på et emne og går ned, da hopper det opp igjen. Men hvis man går inn på en tråd er alt som det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (2 minutter siden):

Nå har det begynt å hoppe når man trykker på et emne og går ned, da hopper det opp igjen. Men hvis man går inn på en tråd er alt som det skal være.

Det hopper tilbake øverst på "Siste innlegg" også, men ikke inne i trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...