Gå til innhold

Har dere nettopp gjort en oppdatering?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ser ut som om posisjonen er riktig et kort øyeblikk når siden åpnes, men så hoppes det til toppen av den. 

PC med Windows 10 & Chrome og Samsung-mobil.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere melder ifra. Teknisk er klar over problemet. Jeg skal nok ikke prøve å bevege meg noe i koder, da risikerere vi at ingenting funker etterpå.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man fortsatt sliter ville jeg prøvd å slette cookies på denne siden. Da må man huske e-post og passord for å logge inn igjen. Om man er på PC kan man også prøve å holde SHIFT-knappen inne mens man trykker F5 knappen for å oppdaterer siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (1 time siden):

Om man fortsatt sliter ville jeg prøvd å slette cookies på denne siden. Da må man huske e-post og passord for å logge inn igjen. Om man er på PC kan man også prøve å holde SHIFT-knappen inne mens man trykker F5 knappen for å oppdaterer siden.

Har prøvd det siste og det hjalp ikke, logget ut og inn og det hjalp ikke. Hva er cookies? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok
Admin skrev (1 time siden):

Om man fortsatt sliter ville jeg prøvd å slette cookies på denne siden. Da må man huske e-post og passord for å logge inn igjen. Om man er på PC kan man også prøve å holde SHIFT-knappen inne mens man trykker F5 knappen for å oppdaterer siden.

Virket ikke hos meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (34 minutter siden):

Har prøvd det siste og det hjalp ikke, logget ut og inn og det hjalp ikke. Hva er cookies? 

Cookies er noe nettleseren husker for at du skal slippe laste inn siden helt nytt hver gang. Men innimellom husker den noe gammelt og lager problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (2 minutter siden):

Cookies er noe nettleseren husker for at du skal slippe laste inn siden helt nytt hver gang. Men innimellom husker den noe gammelt og lager problemer.

Ok, takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (16 timer siden):

Om man fortsatt sliter ville jeg prøvd å slette cookies på denne siden. Da må man huske e-post og passord for å logge inn igjen. Om man er på PC kan man også prøve å holde SHIFT-knappen inne mens man trykker F5 knappen for å oppdaterer siden.

Hjelper ikke på mac i alle fall. Jumper tilbake til toppen av siden etter et par sekunder uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, takk for at dere tester ut. Sletting av cookies fungerer i mange tilfeller, men ikke her. Da må det undersøkes videre eventuelt, og det er utenfor mine kunnskaper, men jeg gir beskjed videre.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kjørt en utseende oppdatering, samt en nullstilling av forumcache. Det burde hvert fall ha hjulpet på bildeproblemene, og forhåpentligvis hoppingen. Om dere opplever at hoppingen fortsetter, kan dere notere ned hvilken annonser som vises når det skjer? De skal ikke påvirke, men om dette ikke har hjulpet er det mulig synderen er der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (59 minutter siden):

Da er det kjørt en utseende oppdatering, samt en nullstilling av forumcache. Det burde hvert fall ha hjulpet på bildeproblemene, og forhåpentligvis hoppingen. Om dere opplever at hoppingen fortsetter, kan dere notere ned hvilken annonser som vises når det skjer? De skal ikke påvirke, men om dette ikke har hjulpet er det mulig synderen er der. 

Det hopper fremdeles her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (1 time siden):

Da er det kjørt en utseende oppdatering, samt en nullstilling av forumcache. Det burde hvert fall ha hjulpet på bildeproblemene, og forhåpentligvis hoppingen. Om dere opplever at hoppingen fortsetter, kan dere notere ned hvilken annonser som vises når det skjer? De skal ikke påvirke, men om dette ikke har hjulpet er det mulig synderen er der. 

Her «hopper» det også fremdeles og jeg kommer opp til første innlegg når jeg går inn på en tråd....veldig frustrerende!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok
Admin skrev (2 timer siden):

Da er det kjørt en utseende oppdatering, samt en nullstilling av forumcache. Det burde hvert fall ha hjulpet på bildeproblemene, og forhåpentligvis hoppingen. Om dere opplever at hoppingen fortsetter, kan dere notere ned hvilken annonser som vises når det skjer? De skal ikke påvirke, men om dette ikke har hjulpet er det mulig synderen er der. 

Nå har jeg testet litt. 
Kinoreklame, Merkekongen og noe hotellgreier fra Shopping f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er bedre her. Nå er det irriterende at det hopper opp hele tiden, men enda verre er når noen har svart, og så rotes det til når jeg vil gi respons og må lete fram! For et styr 🙃

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...