Gå til innhold

Har dere nettopp gjort en oppdatering?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Har ikke hjulpet noe verken på vanlig pc eller android mobil, nå har jeg ikke vært på mac'en på noen timer, men det var like ille der også kl. 10:30 i dag i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare hos meg at skriften har blitt veldig liten også? Om jeg endrer innstillingene på maskina blir det kjempestort på andre sider... Her er det så lite og smått at jeg må forstørre hele tiden for når jeg går tilbake til f.eks. siste innlegg så blir det jo like smått igjen. Denne siste oppdateringen er ikke noe å skryte av altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg var det som vanlig fram til denne helgen, men nå kommer jeg til øverst på siste side også. Skriftstørrelse er imidlertid som før.

Bruker iPhone/Safari. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (På 20.10.2023 den 13.22):

Det ser ut som om posisjonen er riktig et kort øyeblikk når siden åpnes, men så hoppes det til toppen av den. 

PC med Windows 10 & Chrome og Samsung-mobil.

Testet samme PC og mobil på Kvinneguiden. Der er jeg såpass lite at det er lett å sjekke tråder jeg har lest i og sammenlikne med uåpnede. Der fungerer ting som før, uten hopping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det i orden på forsiden, når jeg hopper tilbake til "Siste innlegg" ved tilbake-pilen så holder den seg nede på siden der jeg var, men når jeg klikker på et innlegg går den til toppen av siden og ikke til siste nye svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (14 timer siden):

Testet samme PC og mobil på Kvinneguiden. Der er jeg såpass lite at det er lett å sjekke tråder jeg har lest i og sammenlikne med uåpnede. Der fungerer ting som før, uten hopping.

Det er blitt gitt respons på samme feil på tre av våre forum hittil. Så det jobbes med å finne en løsning på det. Jeg opplever det selv tidvis også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må melde om at jeg også får hopping til øverst på siden både fra PC (Microsoft Edge) og fra min mobil (Samsung S23). Irriterende. Håper dere finner feilen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (11 minutter siden):

Må melde om at jeg også får hopping til øverst på siden både fra PC (Microsoft Edge) og fra min mobil (Samsung S23). Irriterende. Håper dere finner feilen 🙂

Samme her, iPhone 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiks feilen a! Vær så snill. Hvor lenge har det vart nå?? 

Jøvli  slitsomt når du skal sbare folk spesielt! 

Og nei, det har ingenting med cookies og bla bla å gjøre.

Hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk har selv fått feilen og holder på med feilsøking og retting på problemet. Vi håper det er en lett feil å fikse, om det ikke er det pleier forumleverandøren å komme med retting rimelig raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (7 minutter siden):

Teknisk har selv fått feilen og holder på med feilsøking og retting på problemet. Vi håper det er en lett feil å fikse, om det ikke er det pleier forumleverandøren å komme med retting rimelig raskt.

Det fikk teknisk for mamge dager siden. En uke? 

Da er det ikke lett å fikse. 

Det er litt bedre om vi får riktig info. Det ville hjulpet ganske mye. Er det frendeles bare to forum som er rammet? 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (1 time siden):

Det fikk teknisk for mamge dager siden. En uke? 

Da er det ikke lett å fikse. 

Det er litt bedre om vi får riktig info. Det ville hjulpet ganske mye. Er det frendeles bare to forum som er rammet? 

Nei? Teknisk fikk feilen selv på onsdag og kunne da begynne feilsøkingen selv, men feilen må fortsatt lokaliseres, og rettinger må prøves ut på en lukket område i tilfelle det gjør mer skade enn godt.

Pr nå har vi fått tilbakemelding om feilen på 3 av våre 6 forum, men to av de er meget lite brukt og vi får ingen tilbakemelding der om noe er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (14 minutter siden):

Nei? Teknisk fikk feilen selv på onsdag og kunne da begynne feilsøkingen selv, men feilen må fortsatt lokaliseres, og rettinger må prøves ut på en lukket område i tilfelle det gjør mer skade enn godt.

Pr nå har vi fått tilbakemelding om feilen på 3 av våre 6 forum, men to av de er meget lite brukt og vi får ingen tilbakemelding der om noe er feil.

Er jeg feilinformert igjen? 

Kan ikke stole på kildene mine lenger, for på ett av forunene fikk du ifølge dem info fra teknisk forrige torsdag eller fredag. 

Nei, du får jo ikke tilbakemeld på forum som knapt blir brukt. Det er uansett to forum dette har vært et problem på over mamge dager nå. 

Jeg syns det burde vært fikset nå, eller er hva er problemet. Dette skjedde etter en oppdatering av forum ( ene ) fra deres side.

Det er greit nok at det hopper og tuller, men utrolig irriterende at jeg mister svar og må lete meg fram til dem. 

Så håper dere får fikset det da. Ellers må dere informere om hva problemet er. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Dere som bruker iPhone kan stikke fingeren på nederste innlegg før det hopper. Funker for meg. Da blir den nede. Kanskje på andre touch skjermer også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (19 minutter siden):

Dere som bruker iPhone kan stikke fingeren på nederste innlegg før det hopper. Funker for meg. Da blir den nede. Kanskje på andre touch skjermer også?

Nei 😄 og det er jo fint flere finner triks&fiks. Men nå bør vel de ansvarlige klare å rette opp en feil etter oppgradering også. Så... ja. Skal bli interessant å høre hva det handler om da. 

Det er noe med brukervennlighet. 

Alt er jo ikke på utsiden av nornale retningslinjer her. Ikke alt. Slulle en tro 🙃

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...