Gå til innhold

Når er man for gammel til å bruke joggebukse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke bli sett utenfor husets vegger med joggebukse, kanskje til nød ned til postkassen 😅 Jeg ville vel satt ca 12 år som en akseptabel grense. 
 

For å si det med Seinfeld: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kayia skrev (8 timer siden):

Jeg er bok ikke den rette å spørre her, for jeg går aldri i klsssisk jobbebukse. Jeg kan strekke meg til å gå på nærbutikken en søndag i sorte longs, men mye lenger hjemmefra i det går jeg ikke sånn kledt nei :) 

Hva er klassisk joggebukse?  Det finnes så mange varianter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (11 timer siden):

Ikke lekkert med joggebukse/kosebukse når man er voksen. Ville aldri funnet på å ta på meg det om jeg visste jeg skulle ut blant folk. Men elsker å bruke det hjemme, og kan nok finne på å gå i nærmeste butikk i kosebuksen. Og håpe at jeg ikke treffer noen 😅.

Er enig. Jeg kan også gå i nærbutikken i joggebukse, men helst ikke mer. Samtidig så må jo folk få gå i hva de vil, men pent synes jeg ikke det alltid er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før gikk jeg over alt med joggebukse, nå er det skjeldnere.

Jeg ser noen oppi 70 åra som går i butikken med joggebukse.

Ser ikke no problem med det. Er nok vanligere her på østkanten.

Anonymkode: eb651...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Før gikk jeg over alt med joggebukse, nå er det skjeldnere.

Jeg ser noen oppi 70 åra som går i butikken med joggebukse.

Ser ikke no problem med det. Er nok vanligere her på østkanten.

Anonymkode: eb651...6f9

Vi er noen skikkelige slusker på den siden av byen 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En svart, litt tettsittende joggebukse er da vel innafor? Jeg jobber i barnehage og syns det er veldig ukomfortabelt med annet. Håper ikke folk tror jeg er en slask pga det. Ble litt stressa nå. 

Anonymkode: 2bc21...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det var en tråd om det var innafor å gå med tights/treningstights til vanlig eller ikke, og det store flertallet mente at det var helt greit siden mye av poenget var at det var behagelig å gå i. Sånn sett burde vel også joggebukse være innafor, hvis det er kriteriet ;)

Selv går jeg aldri i noen av delene. Går alltid i vanlige bukser, ute som inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt absolutte favorittplagg er adidas joggebukse. Hver gang den blir slitt så kjøper jeg ny og jeg går i den hele tiden.

Dvs, jeg går selvsagt i andre klær på jobb, på besøk og hvis jeg skal f.eks på kjøpesenter eller noe. Men skal jeg være hjemme, gå tur med hunden eller bare i nærbutikken så går jeg med adidasbuksen.

Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb er å ta på meg den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kayia skrev (1 time siden):

Jeg tenker da på sånne eller sånne :) 

Jeg har en gang hatt sånn grå, men aldri den med striper.  Jeg likte aldri den grå for den kunne jeg ikke bruke utenfor hjemmet, eller på en hytte hvor jeg var kun sammen med venner og familier.  Never again.

Jeg har noen svarte, enkle treningsbukser som jeg bruker hvor som helst, men ikke på jobben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En svart, litt tettsittende joggebukse er da vel innafor? Jeg jobber i barnehage og syns det er veldig ukomfortabelt med annet. Håper ikke folk tror jeg er en slask pga det. Ble litt stressa nå. 

Anonymkode: 2bc21...a4e

Jeg tror ingen legger merke til hva dere i barnehagen har på, med mindre det er noe ekstra fargerikt og mer oppsiktsvekkende. Der er kun stress og barna i fokus når foreldre leverer og henter, og dere blir bare et ansikt de forholder seg til og snakker med der og da 🙂 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En svart, litt tettsittende joggebukse er da vel innafor? Jeg jobber i barnehage og syns det er veldig ukomfortabelt med annet. Håper ikke folk tror jeg er en slask pga det. Ble litt stressa nå. 

Anonymkode: 2bc21...a4e

Høres helt innafor ut i en barnehage! :D Hos meg (bibliotek) synes jeg ikke joggebukse er greit, jeg går enten i jeans eller kjole/skjørt på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (26 minutter siden):

Høres helt innafor ut i en barnehage! :D Hos meg (bibliotek) synes jeg ikke joggebukse er greit, jeg går enten i jeans eller kjole/skjørt på jobb.

Den ser jeg😊 Høres forresten ut som en hyggelig jobb du har

Anonymkode: 2bc21...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den ser jeg😊 Høres forresten ut som en hyggelig jobb du har

Anonymkode: 2bc21...a4e

Veldig! :D Det hender dog jeg må ta frem den strenge siden av meg og sende noen ut om de herjer og bråker for mye, men stort sett er det bare hyggelige besøkende. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (46 minutter siden):

Høres helt innafor ut i en barnehage! :D Hos meg (bibliotek) synes jeg ikke joggebukse er greit, jeg går enten i jeans eller kjole/skjørt på jobb.

Jeg jobbet deltid på universitetsbiblioteket mens jeg studerte. Jeg har faktisk fått det ikoniske spørsmålet: "Jeg leter etter en bok. Jeg husker ikke hva den heter, men den er rød!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...