Gå til innhold

Ukas trening, uke 45


påskelilje

Anbefalte innlegg

Ei grei uke, synes jeg. Merker at jeg har fått inn gode hverdagsvaner med trening og at kroppen fungerer godt!

Mandag: Styrketrening på treningssenteret,  1 time. Rygg og bein.

Onsdag: Svømte 1000 meter. Veldig lenge siden forrige gang jeg svømte for å trene. Tungt å crawle 😮 Crawlte omtrent hver fjerde lengde. 

Torsdag: Tur med venninne i skogen etter jobb, en drøy time. Etterpå Styrketrening på treningssenteret,  1 time. Armer, bryst og skuldre.

I helga har jeg besøkt dattera i en annen by. Vi har gått mye rundt, både i skogen og i byen , i flere timer. Ikke høyt tempo, men deilig vær, frisk luft og god bevegelse var det!

Dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble ikke så mye som jeg håpet denne uken, men formen var ikke helt på topp så det får være greit 🙂

Mandag: Tur på 30 min
Onsdag: Gåing/jogging 2,4 km på 25 min
Torsdag: Tur på 30 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Da fikk jeg hentet meg inn igjen denne uka. 

Trening på Sats, kondisjon og styrke tirsdag, onsdag og torsdag. 

Lørdag : Rask gåtur 6 km. 

Søndag: Rask gåtur 9 km. 

Pluss halvtime gåtur hver dag mellom jobb, tog, hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte målet for kondisjonstrening i alle fall.

5km på tredemølle / intervall og en 10 km joggetur utendørs.

Styrketrening har i lng tid vært begrenset til noen pullups i ny og ne når jeg går forbi en stang. Dvs at 95% av kroppen får null styrketrening. Har kommet helt ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (31 minutter siden):

Jeg klarte målet for kondisjonstrening i alle fall.

5km på tredemølle / intervall og en 10 km joggetur utendørs.

Styrketrening har i lng tid vært begrenset til noen pullups i ny og ne når jeg går forbi en stang. Dvs at 95% av kroppen får null styrketrening. Har kommet helt ut av det.

Hadde ikke du en treingskamerat på jobben? Det funket vel lenge? Men ting forandrer seg jo. Jeg prøver å få trent styrke mandag etter jobb (selv om det ofte er temmelig fullt der da), fordi a er jeg godt i gang med uka 😁 så kan gang nr to bli litt mer fleksibelt.  Denne uka blir det vel mandag og torsdag, tror jeg. Og rekker jeg en tredje gang, er det bonus.

Men når det er sagt, så er det jo bra å klare pull-ups! Dit kommer aldri jeg, men det er greit nok.

For min del er det kondistreningen som er svak nå. Det begrenser seg til raske gåturer. Men det er også greit nok akkurat nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 time siden):

Hadde ikke du en treingskamerat på jobben? Det funket vel lenge? Men ting forandrer seg jo. Jeg prøver å få trent styrke mandag etter jobb (selv om det ofte er temmelig fullt der da), fordi a er jeg godt i gang med uka 😁 så kan gang nr to bli litt mer fleksibelt.  Denne uka blir det vel mandag og torsdag, tror jeg. Og rekker jeg en tredje gang, er det bonus.

Men når det er sagt, så er det jo bra å klare pull-ups! Dit kommer aldri jeg, men det er greit nok.

For min del er det kondistreningen som er svak nå. Det begrenser seg til raske gåturer. Men det er også greit nok akkurat nå.

 

Nei, det sklei ut når han flyttet til annen avdeling og vi ikke sees daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...