AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Jeg forsøker drikke mer vann men det er så kjedelig. Er det greit å alltid drikke sukkerfri saft? Eller er der noe negative sider ved det? Anonymkode: 2600c...849 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Prøver å bytte på. Drikker noen glass lunket vann på rappen, så er det unnagjort for dagen. Deretter veksler jeg mellom varm buljong, te, kaffe, sukkerfri saft eller vann tilsatt brusepulver med ulike smaker (vitamintilskudd). Anonymkode: 78a29...bca 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 (endret) Kjedelig? Du drikker vel fordi du er tørst eller? Jeg drikker et glsss tomatjuice med hvitt pepper om morgenen fordi det er sunt. Betennelsesdempende. Det smaker helt for jøvli , men jeg liker å gjøre det. Så verdens svarteste kaffe. Resten av dagen minst to glass vann, og nå og da lunkent vann med sitron. Jeg liker sukkerfri saft jeg. Kjøper det iblant og drikker uten minste kvaler tre fire glass om dagen. Jeg liker ikke brus noe særlig. Munnen kjennes som semska sukkerlake. Sukkerfri saft er bedre. Men beste tørstedrikk er nettop vann syns jeg. Endret 18. november 2023 av Kashmir 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Tenker du da mener saft søtet med aspartam? Jeg synes disse søtstoffene er veldig dehydrerende. Hvis du mener vann blandet med bær så er det ok. Selvsagt er det ok. Ingen nekter deg. Men det er ikke særlig sunt å drikke bare saft. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.