Gå til innhold

Bamsegutt på NRK

Anbefalte innlegg

Everybody skrev (5 timer siden):

Det at han sender trusler er bare hans måte å kommunisere på, han er desperat samtidig som han kanskje ikke har evnene for å kommunisere på en saklig måte. Ingen vits i å anmelde noe sånt.

Man kan ikke unnskylde (draps-)trusler  med at det er slik man pleier å kommunisere. Det kan hende det er andre forhold knyttet til truslene og måten de er fremsatt på som gjør at de likevel ikke fremstår som noe som bør straffes, men ikke om dette er «bare slik noen snakker».

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.11.2023 den 1.13):

Det er forskjell på grad av skade ja men uansett så er det en seksuell krenkelse mot barn og dermed er vedkommende regnet som uverdig å få ha det bra eller være en del av dette samfunnet videre deretter, i min og mange andres bok. Jeg elsket organisasjonen Barnas Trygghet da de var på det mest aktive. Synes det var helt på sin plass å vise hvem disse folkene er og lure dem skikkelig i fella. Vel fortjent. 

Hvis man vil unngå å utsette seg selv eller egen familie (som tross alt også er uskyldige ofre i dette), så bør man bare la være å begå slike handlinger. Er det gjort, så er det kjørt. 

Anonymkode: edfbe...367

Nei, jeg mener at dersom han KUN tok utvendig på deres underlivet så burde han få rett til å begynne på et nytt liv og nytt kapittel nå etter 30år! Men dersom det er penetrering og sex så nei da blir han aldri tilgitt 

Anonymkode: 5cf2f...c80

Granfoss sin adresse spres på Filippinene: – Alvorlig

Akkurat nå florerer det bilder av boligen til Jan-Egil Granfoss, også kjent som «Bamsegutt», og hans familie i filippinske sosiale medier.

Granfoss omtales som «bamsepedo» i filippinske sosiale medier, og at både adressen og en beskjed at om at «familien har fått millioner» spres i tillegg til bildene.

For en smørje. Nå er det på tide å få familien tilbake til Norge før noen blir drept eller kidnappet.

Anonymkode: 12d3b...1c0

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Akkurat nå florerer det bilder av boligen til Jan-Egil Granfoss, også kjent som «Bamsegutt», og hans familie i filippinske sosiale medier.

Granfoss omtales som «bamsepedo» i filippinske sosiale medier, og at både adressen og en beskjed at om at «familien har fått millioner» spres i tillegg til bildene.

For en smørje. Nå er det på tide å få familien tilbake til Norge før noen blir drept eller kidnappet.

Anonymkode: 

Enig.

Smørje er mildt sagt. Dette er en skandale i mitt syn. 

Kayia skrev (19 timer siden):

Enig med dere begge. Jeg ble helt satt ut av å høre at kona og sønnen ikke var kjent med dommen før Tore Strømøy kom med mikrofonen sin og rota i livet deres. Tenk så dramatisk det er å få livet snudd opp ned på denne måten i offentlighetens søkelys! Det er helt vilt at etisk ansvarlig og resten av redaksjonen har latt dette gå gjennom desken!

Hvor hørte du dette, at kona og sønnen ikke visste om dommen? Det har jeg ikke fått med meg. 

Annonse

Vhanja skrev (1 time siden):

Hvor hørte du dette, at kona og sønnen ikke visste om dommen? Det har jeg ikke fått med meg. 

Det ble sagt av Aftenpostens representant på Debatten, og ikke avkreftet av de to fra NRK. Dersom det ikke stemte ville jeg anta at de hadde avkreftet en så essensiell påstand. 

Endret av Kayia
Kayia skrev (14 minutter siden):

Det ble sagt av Aftenpostens representant på Debatten, og ikke avkreftet av de to fra NRK. Dersom det ikke stemte ville jeg anta at de hadde avkreftet en så essensiell påstand. 

Det er jo helt forferdelig. Av flere grunner.

Jeg såg hele dokumentaren da den kom ut, og nav var ikke så veldig hyggelige i intervjuet. De er mest opptatt av at de ikke har gjort feil, framfor å se mannen bak. 
Det er en tragedie hele greia. Dommen hans er ikke relevant med saken nrk prøver å få fram. 

Anonymkode: 92ddc...8ff

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Anonymkode: 12d3b...1c0

Kashmir skrev (17 timer siden):

Enig.

Smørje er mildt sagt. Dette er en skandale i mitt syn. 

Sokk skrev (16 timer siden):

Skandale er ordet, ja. 

Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner! Det er altså ikke nok, og denne saken viser hvor galt det kan gå når man feiler med journalistikken og etikken. 

Worriesome Plenty 2

Uansett hvordan det går, så er det bamsegutt som har befølt barn og kommet med drapstrusler. Han havnet pga dette i en fastlåst og potensiell farlig situasjon. Tore Strømøy prøvde å hjelpe, men saken var for komplisert og fragil for å havne på tv. Så nå sitter granfoss igjen med å være utdriti og fremstår som en idiot og tildels stakkar og tildels pederast. Ikke en god start på det nye livet.

Det vil nok bli drittkasting og mobbing.

Endret av Worriesome Plenty 2

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...