Kashmir- Skrevet 29. november 2023 Forfatter Del Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Folk med slike utdanninger og erfaringer er god på å lese folks adferd. Det kommer an på hva de ser etter og hva som er situasjonen. Nå har vel rettspsykiatere en annen måte å analysere mennesker på enn spesielpoliti. Politi kan ikke diagnostisere syke mennesker, derfor bruker de rettspsykiatere Anonymkode: e25f0...319 Jeg tror politi etter mange års erfaring kan tenke diagnoser, men de kan selvfølgelig ikke sette dem. Så rettspsykiatere trengs. Jeg vurderte bare sånn at det er ofte viktigere for FBI å få tak i krininelle når de er involvert, fordi kriminelle kan være farlige for et helt samfunn i flere tilfeller. Så at det er viktig gjør de kanskje mer observante på spesielle mennesker og mønstre, og at de lærer seg mer å være analytiske og også som Glitter var inne på, at de lettere avslører løgn. Alt det er veldig viktig for ikke "bare" å hjelpe enkeltindivider, men for å avverge fare for mange flere. Jeg tror også at de lærer mer om kroppspråk og nonverbal kommunikasjon enn psykologer, men dette er mine antagelser. Det var bare et spørsmål som ble stilt i en sosial setting uten at det var så seriøst eller ledet til noen heftig diskusjon 🙂 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/476374-hvem-ville-dere-stolt-mest-p%C3%A5/page/2/#findComment-4223859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.