Gå til innhold

Hvor har det blitt av tenåringen vår?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh. Jeg trodde du mente vår "indre tenåring" 🤣 helt til du skrev "henne". 

Min indre tenåring lever ihvertfall i beste velgående, men jeg savner også ( og derfor? ) hennne du mener. Ja vi gikk i klinsj og hun kunne gå meg på tålmodigheten løs. Men det som er, ettersom jeg har skjønt er at det kicker inn hvis brukere klager for mye. At antall klager har noe å si fremfor regelbrudd. Her må admin eventuelt rette eller bekrefte. 

Jeg skulle sagt mer, men orker ikke nå. 

Annonse

Lady HM skrev (10 timer siden):

Det kan ikke være to slike, så det må være henne.

Hun har i alle fall før klaget over at hun ikke slipper inn på KG, men kan jo være hun har funnet ut hvordan man kommer seg inn igjen. 😛

Annonse

Kashmir skrev (39 minutter siden):

Jeg lo fordi jeg har lest innlegg der. Det er utvilsomt henne 🙂 håper hun holder seg til reglene og ikke blir utestengt igjen da. 

H orda vet dere dette? Jeg har aldri hørt om noen tenåring her inne. Syns dette høres mer ut som forfølging fra deres del. 

Anonymkode: 06632...d30

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

H orda vet dere dette? Jeg har aldri hørt om noen tenåring her inne. Syns dette høres mer ut som forfølging fra deres del. 

Anonymkode: 

Å være observant og legge merke til ting er ikke stalking.

Å stadig være på samme bruker med konfrontasjoner og anklager derimot.... 

Endret av Kashmir

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...