Gå til innhold

Jeg greier ikke å stå opp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes du skal forsøke å tolke svaret til kupton på en annen måte. Han vil deg ikke vondt, tvert om vil han deg godt. Han vil at du skal klare å stå opp, og det er av omsorg til deg og ikke kritikk. Noen ganger trenger vi et velment spark bak. 

Anonymkode: 3bbb5...aa8

Det er en forskjell på å skrive slik til en anonym på nettet, eller en du kjenner.  Hvis han hadde ment dette godt hadde han bedt om unnskyldning da han så reaksjonene.  Omsorg for meg som en ukjent bruker tror jeg ikke noe på.

Anonymkode: e6878...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er en forskjell på å skrive slik til en anonym på nettet, eller en du kjenner.  Hvis han hadde ment dette godt hadde han bedt om unnskyldning da han så reaksjonene.  Omsorg for meg som en ukjent bruker tror jeg ikke noe på.

Anonymkode: e6878...36c

Å kjære vene…

Anonymkode: 3bbb5...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en forskjell på å skrive slik til en anonym på nettet, eller en du kjenner.  Hvis han hadde ment dette godt hadde han bedt om unnskyldning da han så reaksjonene.  Omsorg for meg som en ukjent bruker tror jeg ikke noe på.

Anonymkode: e6878...36c

Jeg skjønner godt at du reagerer. Det er mulig at folk synes at deprimerte trenger et spark bak, men det er ikke nødvendig å sparke noen som ligger så langt nede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motiva2 skrev (12 minutter siden):

Jeg skjønner godt at du reagerer. Det er mulig at folk synes at deprimerte trenger et spark bak, men det er ikke nødvendig å sparke noen som ligger så langt nede!

Jeg synes at til å være deprimert så sparker vedkommende fint fra seg selv. Er nok ikke en tung/ dyp depresjon det er snakk om. Beklager, men sannheten må sies. Da orker man ikke sånt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Du kom deg jo opp av senga og har vært aktiv med å klage på svaret? Kanskje dette var omvendt psykologi? Jeg hadde selv blitt provosert av ett slikt svar, men du ble i det minste litt sint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (32 minutter siden):

Du kom deg jo opp av senga og har vært aktiv med å klage på svaret? Kanskje dette var omvendt psykologi? Jeg hadde selv blitt provosert av ett slikt svar, men du ble i det minste litt sint?

Jeg ble litt sint og følte meg krenket.  Jeg har vært aktiv på dol i dag, men ikke de siste dagene.  Jeg har kjempet mot depresjon og angst i årevis, men nå er jeg i full jobb.  Mange har støttet meg i denne tråden og det har vært godt, men noen få har hengt etter meg som gribber.  Det er det vanskelig å forstå.  Det må være mennesker med store problemer.

Jeg er hudløs og ytterst sårbar, men følelser har jeg heldigvis.

Anonymkode: e6878...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg ble litt sint og følte meg krenket.  Jeg har vært aktiv på dol i dag, men ikke de siste dagene.  Jeg har kjempet mot depresjon og angst i årevis, men nå er jeg i full jobb.  Mange har støttet meg i denne tråden og det har vært godt, men noen få har hengt etter meg som gribber.  Det er det vanskelig å forstå.  Det må være mennesker med store problemer.

Jeg er hudløs og ytterst sårbar, men følelser har jeg heldigvis.

Anonymkode: e6878...36c

Mange av oss jobber i helsevesenet, har tidligere slitt med ekstrem angst og depresjon eller verre tilstander. Mye verre enn det du beskriver. Så vi ser veldig fort når anonyme brukere overdriver og når de faktisk trenger hjelp.

Din negative holdning som er veldig destruktiv i denne sammenhengen gjør deg nok ikke godt. Hvis du virkelig ønsker å bli bedre så finnes det tiltak. Å være sleivete, krenkbar og urealistisk er ikke veien. Men for all del, vær deprimert og angstfylt så mye du vil og slenge dritt til de rundt deg. Ikke har du et korrekt selvbilde heller, men det kan hjelpes. Ikke ved å spy eder og galle på forum med mennesker som har hardkjøpt erfaring på ulike måter, som du bare feier bort. Du er ekstrem frekk, og da svarer brukere deg deretter. Det fungerer litt sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (3 minutter siden):

Mange av oss jobber i helsevesenet, har tidligere slitt med ekstrem angst og depresjon eller verre tilstander. Mye verre enn det du beskriver. Så vi ser veldig fort når anonyme brukere overdriver og når de faktisk trenger hjelp.

Din negative holdning som er veldig destruktiv i denne sammenhengen gjør deg nok ikke godt. Hvis du virkelig ønsker å bli bedre så finnes det tiltak. Å være sleivete, krenkbar og urealistisk er ikke veien. Men for all del, vær deprimert og angstfylt så mye du vil og slenge dritt til de rundt deg. Ikke har du et korrekt selvbilde heller, men det kan hjelpes. Ikke ved å spy eder og galle på forum med mennesker som har hardkjøpt erfaring på ulike måter, som du bare feier bort. Du er ekstrem frekk, og da svarer brukere deg deretter. Det fungerer litt sånn. 

wow du er spydig. og du tråkker på en som ligger nede

Anonymkode: 382f5...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg ble litt sint og følte meg krenket.  Jeg har vært aktiv på dol i dag, men ikke de siste dagene.  Jeg har kjempet mot depresjon og angst i årevis, men nå er jeg i full jobb.  Mange har støttet meg i denne tråden og det har vært godt, men noen få har hengt etter meg som gribber.  Det er det vanskelig å forstå.  Det må være mennesker med store problemer.

Jeg er hudløs og ytterst sårbar, men følelser har jeg heldigvis.

Anonymkode: e6878...36c

Ikke bry deg om de stygge kommentarene. Du har god grunn til å reagere på hva som har blitt skrevet.

Jeg håper du får det bedre snart. Jeg ønsker deg alt godt

Anonymkode: 382f5...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (12 minutter siden):

Mange av oss jobber i helsevesenet, har tidligere slitt med ekstrem angst og depresjon eller verre tilstander. Mye verre enn det du beskriver. Så vi ser veldig fort når anonyme brukere overdriver og når de faktisk trenger hjelp.

Din negative holdning som er veldig destruktiv i denne sammenhengen gjør deg nok ikke godt. Hvis du virkelig ønsker å bli bedre så finnes det tiltak. Å være sleivete, krenkbar og urealistisk er ikke veien. Men for all del, vær deprimert og angstfylt så mye du vil og slenge dritt til de rundt deg. Ikke har du et korrekt selvbilde heller, men det kan hjelpes. Ikke ved å spy eder og galle på forum med mennesker som har hardkjøpt erfaring på ulike måter, som du bare feier bort. Du er ekstrem frekk, og da svarer brukere deg deretter. Det fungerer litt sånn. 

Du kan ikke vite hvordan hun har det. Det vet hun best selv. Virker som du tror det er en konkurranse om hvem som er sykest. 

Anonymkode: 382f5...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (15 minutter siden):

Mange av oss jobber i helsevesenet, har tidligere slitt med ekstrem angst og depresjon eller verre tilstander. Mye verre enn det du beskriver. Så vi ser veldig fort når anonyme brukere overdriver og når de faktisk trenger hjelp.

Din negative holdning som er veldig destruktiv i denne sammenhengen gjør deg nok ikke godt. Hvis du virkelig ønsker å bli bedre så finnes det tiltak. Å være sleivete, krenkbar og urealistisk er ikke veien. Men for all del, vær deprimert og angstfylt så mye du vil og slenge dritt til de rundt deg. Ikke har du et korrekt selvbilde heller, men det kan hjelpes. Ikke ved å spy eder og galle på forum med mennesker som har hardkjøpt erfaring på ulike måter, som du bare feier bort. Du er ekstrem frekk, og da svarer brukere deg deretter. Det fungerer litt sånn. 

For en tilstand i helsevesenet hvis de ansatte har slike holdninger.  Du er aldeles utrolig frekk. De fleste stötter ts..  Hvis du jobber innenfor helse så vet du at to individer er ikke like.  Vasker du gulv på et sykehus?

Nå får du gi deg med denne kranglingen.  Den hjelper ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er ikke alle som greier "å ta seg sammen", eller tvinge seg selv.  Jeg har STÅTT OPP i dag, ikke kun reist meg opp for å gå på do.  Spydighetene gjorde vondt der og da og for meg er det hårreisende at en psykiater skriver slik.  Kupton er altfor arrogant til å si unnskyld.

Jeg har dusjet i dag og laget kaffe, men ikke spist noe eller gjort noe annet.  Jeg fikk mange hyggelige svar, men jeg er fremdeles sårbar og det har jeg lov til å være.

Anonymkode: e6878...36c

Mye tyder på at svaret på spørsmålet fra @kupton var «ja, jeg ville greid å stå opp om huset brant» ettersom et svar fra han på dol ga tilstrekkelig motivasjon til å stå opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill slutt å angripe ts. Hun er langt nede nå. Hun trenger omsorg og godhet, ikke masse frekke svar..

Anonymkode: 382f5...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zuleika skrev (19 minutter siden):

For en tilstand i helsevesenet hvis de ansatte har slike holdninger.  Du er aldeles utrolig frekk. De fleste stötter ts..  Hvis du jobber innenfor helse så vet du at to individer er ikke like.  Vasker du gulv på et sykehus?

Nå får du gi deg med denne kranglingen.  Den hjelper ingen.

Å vaske gulv på sykehus er nedsettende som yrke? Jasså, der fikk du sagt det. Ignorant var nok beste første inntrykk  

 

Endret av Trinity80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (Akkurat nå):

Er det nedgraderende å vaske gulv

 

Å vaske gulv på sykehus er nedsettende som yrke? Jasså, der fikk du sagt det. Ignorant var nok beste første inntrykk  

 

Det må v'aere du som opplever det negativt.  Hvor har du det fra at det er nedsettende? Du röper deg selv nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (16 minutter siden):

Mye tyder på at svaret på spørsmålet fra @kupton var «ja, jeg ville greid å stå opp om huset brant» ettersom et svar fra han på dol ga tilstrekkelig motivasjon til å stå opp. 

Den var dröy og bastant.  Hvordan kan du påstå slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (1 time siden):

Mange av oss jobber i helsevesenet, har tidligere slitt med ekstrem angst og depresjon eller verre tilstander. Mye verre enn det du beskriver. Så vi ser veldig fort når anonyme brukere overdriver og når de faktisk trenger hjelp.

Din negative holdning som er veldig destruktiv i denne sammenhengen gjør deg nok ikke godt. Hvis du virkelig ønsker å bli bedre så finnes det tiltak. Å være sleivete, krenkbar og urealistisk er ikke veien. Men for all del, vær deprimert og angstfylt så mye du vil og slenge dritt til de rundt deg. Ikke har du et korrekt selvbilde heller, men det kan hjelpes. Ikke ved å spy eder og galle på forum med mennesker som har hardkjøpt erfaring på ulike måter, som du bare feier bort. Du er ekstrem frekk, og da svarer brukere deg deretter. Det fungerer litt sånn. 

Du virker veldig bitter, det er unødvendig å la det gå utover ts. 

Anonymkode: 7d4c7...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Du virker veldig bitter, det er unødvendig å la det gå utover ts. 

Anonymkode: 7d4c7...1c3

Det er en fortsettelse av kulturen på døgn, om å være den det er mest synd på, den som har det værst. Nå sikter ikke jeg på ts men treenigheten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (25 minutter siden):

Det er en fortsettelse av kulturen på døgn, om å være den det er mest synd på, den som har det værst. Nå sikter ikke jeg på ts men treenigheten 

Syns dps døgn er mer folkehøyskole/strikkekultur. De fleste pasientene som er der er aldeles ikke spesielt syke 

Anonymkode: 20e77...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...