Gå til innhold

Gleder du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg 😄

Begge mine voksne barn kommer sannynligvis hjem. Og i år har jeg bedre plass og et stort spisebord 🥰 ikke minst har jeg fri hele julehelga i år🤗🎄det skal bli så godt med god mat og kos med familien ❤️

Håper du også gleder deg og får en fin jul 🌟

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/476392-gleder-du-deg-til-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg gleder meg. Jeg gleder meg alltid til jul.

Denne julen blir litt annerledes siden jeg ikke får feire med min samboer (han skal feire på en annen kant av landet med sin syke mor). 

Men vi har vært sammen så lenge, vi takler det også fint. Jeg får feire med min familie og det blir bra uansett. :) 

Emoji skrev (24 minutter siden):

Jeg gleder meg 😄

Begge mine voksne barn kommer sannynligvis hjem. Og i år har jeg bedre plass og et stort spisebord 🥰 ikke minst har jeg fri hele julehelga i år🤗🎄det skal bli så godt med god mat og kos med familien ❤️

Ja, jeg gleder meg til jul. :) Det er litt sårt at sønnen jobber seinvakt på julaften og dermed ikke kommer til å feire med oss for første gang (det blir rart det!), men vi skal ha en mindre feiring sammen med ham dagen etter da ❤️ 

Ellers har jeg fri hele jula, altså 10 dager, og det skal bli kjempegodt!

Ja, jeg gleder meg veldig til jul i år. Liker denne tida på året godt. Jeg driver nå og prøver å fornye meg litt i hva adventspynt og julepynt angår. Har blant annet kjøpt lyslenke til kjøkkenvinduet og ny lysestake til det ene stuevinduet. Det andre må pent nøye seg med en stjerne fra det "gamle sortimentet " 😆 I dag kjøpte jeg putetrekk til sofaputene med julemotiv. Tok dem på med en gang jeg, og det ble så fint! 🥰 

Ungene kommer hjem til jul, og julaften får vi igjen besøk av min far og søster. I romjula kommer "svigersønnene" på middag. Blir så bra! ❤️

Endret av Vendi

Ja, jeg gleder meg pga de koselige tradisjonene jeg bruker å ha. Men det er jo litt stusselig å ikke få se ungene i jula. De skal til Thailand. 

Også skal jeg tilbringe nyttårsaften på institusjon igjen og akkurat det gleder meg ikke noe særlig. 

Annonse

Nicklusheletida

Jeg gleder meg veldig. Vi skal på fjellet med våre 4 voksne barn. Den eldste drar hjem 2 juledag for å jobbe resten av jula. De 3 andre drar hjem dagen før nyttårsaften for å feire nyttårsaften med venner .  Samboer og jeg blir til over nyttårshelga. Gleder meg til å gå masse på ski. Jeg skal ha hyttekontor 2 dager i romjula. 

påskelilje skrev (24 minutter siden):

Nei, i år gleder jeg meg ikke til jul. Vi har en vond og intens relasjonssituasjon internt i den nærmeste familien som gjør at vi må splitte oss.

Jeg har egentlig bare lyst til å gå i dvale 22.desember og krype frem igjen 2.januar 😥

Uff da. *trøsteklem*

påskelilje skrev (40 minutter siden):

Nei, i år gleder jeg meg ikke til jul. Vi har en vond og intens relasjonssituasjon internt i den nærmeste familien som gjør at vi må splitte oss.

Jeg har egentlig bare lyst til å gå i dvale 22.desember og krype frem igjen 2.januar 😥

Så leit å høre, påskelilje ❤️ 

Annonse

Emoji skrev (2 timer siden):

Jeg gleder meg 😄

Ja, jeg gleder meg. I år skal vi feire med «barna», og det er de beste julene. Vi skal være hos oss, alle skal sove over og det blir derfor juledagsfrokost også. Jeg gleder meg også til 12 dager fri. 

påskelilje skrev (48 minutter siden):

Så leit. Jula er jo familiehøytiden og da er det ekstra vondt med slike ting. 

emilie321 skrev (3 timer siden):

Så hyggelig at du gleder deg. Jeg ser også fram til jula i år. Det har ikke vært slik tidligere. Skal være hos noen som jeg sjelden er hos på julaften og det gleder jeg meg til. Gleder meg også til å se barnebarnet reaksjoner på jula.  

Jul med små barn er morsomst:-)

Emoji skrev (3 timer siden):

Jeg gleder meg 😄

Ja jeg gleder meg veldig, både til fridager og til å være masse sammen med familie🥰 Jeg gleder meg til masse kos fra 1. desember av, og helt fram til julaften også. Jeg syns førjulstiden er nesten like hyggelig som juleuken 😍

Høres ut som din jul blir veldig fin også😊🥰

påskelilje skrev (7 timer siden):

Huff 😔 sender deg en styrkeklem❤️

Endret av Emoji

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...