Gå til innhold

Hva kalles det når man ikke klarer å koble et ord?

Anbefalte innlegg

F.eks : en person spurte meg om konsonanter. Det stod aldeles stille for meg. Jeg visste at jeg egentlig visste det, men jeg klarte ikke å koble det. Jeg måtte google, og da kom jeg selvfølgelig på det med det samme. Jeg har opplevd flere lignende tilfeller den siste tiden og aner ikke hvorfor. 

Hva skjer med meg ? 39 år!

Anonymkode: b6ee4...aca

Fortsetter under...

Det er vel ikke så unormalt å ikke finne ord eller koble hva de betyr?  Jeg kan sitte midt i en samtale og så brått stopper det opp. Det skjedde senest ista, og når jeg da først gjør en sånn feil, så roter jeg det mer til på grunn av stress. Jeg har sagt til de som kjenner meg at helt ukjente som skulle oppleve meg sånn, må tro at jeg er stokk dum. Men jeg relaterer til stress osv og bruker ikke gruble over det. Det er som det er.

MEN hvis det plutselig starter uten at det har skjedd tidligere, og også gjentar seg, så er det kanskje greit å ta det opp med lege? 

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

F.eks : en person spurte meg om konsonanter. Det stod aldeles stille for meg. Jeg visste at jeg egentlig visste det, men jeg klarte ikke å koble det. Jeg måtte google, og da kom jeg selvfølgelig på det med det samme. Jeg har opplevd flere lignende tilfeller den siste tiden og aner ikke hvorfor. 

Hva skjer med meg ? 39 år!

Anonymkode: b6ee4...aca

det er da helt normalt å oppleve innimellom

Anonymkode: 8b77b...28a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...