AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 Skrevet 28. november 2023 Jeg kjenner at jobben min bare er helt ok, sånn midt på treet, nøytral. Jeg gleder meg ikke til å gå på jobb men jeg gruer meg ikke direkte heller. Skulle ønske jeg hadde bedre forhold til kollegaer og mer givende arbeidsoppgaver. Men er det verdt det? Anonymkode: 6ee3a...cae 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg kjenner at jobben min bare er helt ok, sånn midt på treet, nøytral. Jeg gleder meg ikke til å gå på jobb men jeg gruer meg ikke direkte heller. Skulle ønske jeg hadde bedre forhold til kollegaer og mer givende arbeidsoppgaver. Men er det verdt det? Anonymkode: 6ee3a...cae Ja, det får man tro. Anonymkode: 80780...949 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 Skrevet 29. november 2023 Jeg jobba på rema, hatet den jobben. Virket som tiden sto stille, jeg slutta. Anonymkode: 457ad...b33 0 Siter
Kayia Skrevet 29. november 2023 Skrevet 29. november 2023 Bytt jobb du, men ikke slutt før du har fått en ny 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.