Gå til innhold

Julegave til nyfødt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Langermet body, enten omslagstypen eller med stor halsåpning. Eller en "hel dress" i tynn ull (merino / "babyull") med åpningsmulighet (knapper eller glidelås) helt ned til skrittet eller ned på det ene beinet. Det er viktigere at klærne er praktiske å ta av og på enn at de ser nusselige ut. 

Her finner du noen bilder til inspirasjon: https://www.billigebarneklaer.no/categories/nyfodt-babyklar-barneklar-outlet

Kjøp gjerne i str 62, de vokser fort ut av de aller minste plaggene. 

Jeg har gitt bilder i flere fødselsgaver. Gjerne med fargerike motiv. Jeg tenker at det er ting de kan ha med seg i mange år, og gi gode minner. En gang malte jeg et selv, men det var mer farger og lite figurativt siden jeg ikke hadde lært noe. Da ungen ble 16 år la han ut bilde av seg selv på rommet, og da hadde han bildet over skrivebordet! Da ble jeg skikkelig glad! 

Ellers hadde jeg kjøpt krybbe hvis det var på julaften. Krybben er og har alltid vært det viktigste for meg å sette fram på jul, og jeg sto faktisk ofte og så på den hjemme da jeg var barn. Den er ganske viktig for oss ifb jula, men det forutsetter at foreldrene syns slike religiøse ting er ok da. Så har jeg gitt noen sang og eventyrbøker. 

Men alt må jo ikke ha som hensikt å følge dem i mange år. Klær og leker er også fine gaver. 

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Onkelen og tanten min venter baby og har termin på julaften. Hva kan være fint å gi i gave? 👶

Anonymkode: 41ce6...707

Body eller pysjamas i ull, evt. ull/silke. Finnes veldig mye fint i ulike prisklasser. Et relativt rimelig alternativ av svært god kvalitet er Joha sine. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...