Gå til innhold

Skal gi bildefiler i julegave

Anbefalte innlegg

Venninnen min ønsket seg bilder jeg har tatt i julegave, altså bildefiler så hun kunne velge ut ett selv. Det jeg lurer på er om jeg skal kjøpe en minnepenn og legge de inn på der eller bare sende de via dropbox, e-post o.l? Jeg er usikker på hvorvidt hun kommer til å få bruk for minnepen og den billigste jeg fant kostet 120 kr. 

Anonymkode: 3db17...d70

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/476437-skal-gi-bildefiler-i-julegave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Venninnen min ønsket seg bilder jeg har tatt i julegave, altså bildefiler så hun kunne velge ut ett selv. Det jeg lurer på er om jeg skal kjøpe en minnepenn og legge de inn på der eller bare sende de via dropbox, e-post o.l? Jeg er usikker på hvorvidt hun kommer til å få bruk for minnepen og den billigste jeg fant kostet 120 kr. 

Gi henne en minnepenn med bildene på. 

Anonymkode: e5a3b...7c1

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

jeg hadde gitt minnepenn. Litt hyggeligere når det er pakka inn :) du finner minnepenner til endel billigre enn 120, bare søk på nett

Anonymkode: ed83a...850

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...