Gå til innhold

Hvorfor er det mest utvalg i lettprodukter?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg liker vaniljemelk godt. Fordi jeg blander det med bær. Det som irriterer meg er at den kun er tilgjengelig i lettmelk. 
Lettprodukter er så utvannet og tynne, og smaker mindre. ALT er tilgjengelig i de hersens lettproduktene, men hvorfor?! 
Er det fordi det er lettprodukter det er størst etterspørsel på? Og isåfall, hvorfor? 
Hva er det med folk?

Endret av UtakknemligDiva

Fortsetter under...

UtakknemligDiva skrev (4 timer siden):

Jeg liker vaniljemelk godt. Fordi jeg blander det med bær. Det som irriterer meg er at den kun er tilgjengelig i lettmelk. 
Lettprodukter er så utvannet og tynne, og smaker mindre. ALT er tilgjengelig i de hersens lettproduktene, men hvorfor?! 
Er det fordi det er lettprodukter det er størst etterspørsel på?

ja.

UtakknemligDiva skrev (4 timer siden):

Og isåfall, hvorfor? 
Hva er det med folk?

Folk er redd for fett.

Anonymkode: 31d7d...489

UtakknemligDiva skrev (7 timer siden):

Er det fordi det er lettprodukter det er størst etterspørsel på? Og isåfall, hvorfor? 
Hva er det med folk?

Myndighetene i mange land har gjort en vanvittig "god" jobb siden slutten av 70-tallet med å innbille oss at fett er livsfarlig og selvfølgelig har matindustrien fulgt opp med å lage alskens lettprodukter der fettet er erstattet med fyllmasse av ymse slag, bl.a. sukker i ulike former... Og siden har helsa gått nedover og vekta oppover. Spis ren og ordentlig mat. Vaniljemelk har jeg dog aldri hørt om.

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (3 timer siden):

Myndighetene i mange land har gjort en vanvittig "god" jobb siden slutten av 70-tallet med å innbille oss at fett er livsfarlig og selvfølgelig har matindustrien fulgt opp med å lage alskens lettprodukter der fettet er erstattet med fyllmasse av ymse slag, bl.a. sukker i ulike former... Og siden har helsa gått nedover og vekta oppover. Spis ren og ordentlig mat. Vaniljemelk har jeg dog aldri hørt om.

Ja jeg ser det der. Ingenting bak skallen🙂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...