UtakknemligDiva Skrevet 30. november 2023 Skrevet 30. november 2023 (endret) Jeg liker vaniljemelk godt. Fordi jeg blander det med bær. Det som irriterer meg er at den kun er tilgjengelig i lettmelk. Lettprodukter er så utvannet og tynne, og smaker mindre. ALT er tilgjengelig i de hersens lettproduktene, men hvorfor?! Er det fordi det er lettprodukter det er størst etterspørsel på? Og isåfall, hvorfor? Hva er det med folk? Endret 30. november 2023 av UtakknemligDiva 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 Skrevet 1. desember 2023 UtakknemligDiva skrev (På 30.11.2023 den 21.48): Jeg liker vaniljemelk godt. Fordi jeg blander det med bær. Det som irriterer meg er at den kun er tilgjengelig i lettmelk. Lettprodukter er så utvannet og tynne, og smaker mindre. ALT er tilgjengelig i de hersens lettproduktene, men hvorfor?! Er det fordi det er lettprodukter det er størst etterspørsel på? Ekspander ja. UtakknemligDiva skrev (På 30.11.2023 den 21.48): Og isåfall, hvorfor? Hva er det med folk? Ekspander Folk er redd for fett. Anonymkode: 31d7d...489 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. desember 2023 Skrevet 1. desember 2023 UtakknemligDiva skrev (På 30.11.2023 den 21.48): Jeg liker vaniljemelk godt. Fordi jeg blander det med bær. Det som irriterer meg er at den kun er tilgjengelig i lettmelk. Lettprodukter er så utvannet og tynne, og smaker mindre. ALT er tilgjengelig i de hersens lettproduktene, men hvorfor?! Er det fordi det er lettprodukter det er størst etterspørsel på? Og isåfall, hvorfor? Hva er det med folk? Ekspander Myndighetene i mange land har gjort en vanvittig "god" jobb siden slutten av 70-tallet med å innbille oss at fett er livsfarlig og selvfølgelig har matindustrien fulgt opp med å lage alskens lettprodukter der fettet er erstattet med fyllmasse av ymse slag, bl.a. sukker i ulike former... Og siden har helsa gått nedover og vekta oppover. Spis ren og ordentlig mat. Vaniljemelk har jeg dog aldri hørt om. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 1. desember 2023 Forfatter Skrevet 1. desember 2023 Lillemus skrev (På 1.12.2023 den 5.16): Myndighetene i mange land har gjort en vanvittig "god" jobb siden slutten av 70-tallet med å innbille oss at fett er livsfarlig og selvfølgelig har matindustrien fulgt opp med å lage alskens lettprodukter der fettet er erstattet med fyllmasse av ymse slag, bl.a. sukker i ulike former... Og siden har helsa gått nedover og vekta oppover. Spis ren og ordentlig mat. Vaniljemelk har jeg dog aldri hørt om. Ekspander Ja jeg ser det der. Ingenting bak skallen🙂 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.